سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تخلیه منازل روستای غریبی‌ها در دهدز در پی رانش زمین

/ رهاسازی 10 خودرو گرفتار در برف تاراز
معاون امدادونجات هلال‌احمر خوزستان گفت: در پی رانش زمین در روستای غریبی‌ها شهرستان دهدز و احتمال وقوع خطر، تیم‌های امدادونجات درحال تخلیه منازل و اسکان اهالی روستا در مسجد و مدرسه روستا هستند.

صادق سلامت معاون امدادونجات هلال‌احمر خوزستان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: در روستای غریبی‌ها منطقه سادات حسینی از شهرستان دهدز رانش زمین وجود داشت و در روزهای گذشته به اهالی منطقه هشدارهای لازم داده شد و برخی منازل دچار آسیب شدند.

وی افزود: درحال حاضر با توجه به احتمال وقوع خطر تیم‌های امدادونجات درحال تخلیه منازل هستند و اهالی روستا در مسجد و مدرسه روستا به طور موقت اسکان پیدا می‌کنند. شدت بارش باران در منطقه باعث کاهش سرعت عملیات اسکان مردم شده است ولی با تلاش نیروها درحال انجام است.

 

Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream TypeLIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1

    معاون امدادونجات هلال‌احمر خوزستان عنوان کرد: با توجه به بارش برف در منطقه تاراز، عصر امروز یکشنبه تا کنون 10 خودرو عبوری گرفتار در برف در این منطقه رهاسازی شدند. 27 نفر از سرنشینان این خودروها در پایگاه هلال‌احمر مستقر در منطقه اسکان اضطراری یافتند.

    وی افزود: با توجه به شرایط ناپایدار جوی و هشدار هواشناسی خوزستان مبنی بر ادامه بارش‌ها، نیروهای امدادی در آماده‌باش کامل هستند و روند امدادرسانی ادامه دارد.

    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد