سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کارکنان گروه ملی فولاد به محل کار بازگشتند/ تشکیل هیئت رسیدگی به وضعیت شرکت

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از بازگشت کارکنان گروه ملی فولاد به محل کار و تشکیل هیئت رسیدگی به وضعیت این شرکت به ریاست دادستان اهواز خبر داد.

سید نور محمد پور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: به دستور استاندار خوزستان، هیأت رسیدگی به وضعیت شرکت گروه ملی به ریاست دادستان اهواز و متشکل از مدیرکل تعاون، کار رفاه اجتماعی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل امور اقتصادی استانداری، مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران و نمایندگانی از کارگران تشکیل شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مجدد خط تولید شرکت گروه ملی، افزود: پس از اولین جلسه هیئت رسیدگی با حضور نمایندگان کارگران که عصر امروز در محل مدیریت شرکت گروه ملی برگزار شد، کارگران شریف این شرکت به محل کار بازگشتند؛ همچنین مقرر شد به تجمعات کارگری پایان داده شود.

محمد پور با بیان اینکه استاندار خوزستان اختیارات خود را در این هیئت به دادستان تفویض کرده است، افزود: آنچه در این هیات مصوب شود نظر شورای تامین استان خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صیانت از کار و حفظ نیروی کار موجود است، عنوان کرد: خوزستان با نزدیک به 800 هزار کارگر تحت پوشش تامین اجتماعی و وجود واحدهای بزرگ و کوچک از استان‌های نخست کارگری و صنعتی کشور است.

محمد پور با تأکید بر اینکه  فعالیت شرکت گروه ملی به صورت ویژه رصد خواهد شد، بیان کرد:کارگران شریف و عزیز باید بدانند که تمام مسئولین استان و کشور در حال تلاش برای رفع  مشکلات پیش روی آن‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارکنان شرکت گروه ملی فولاد در هفته‌های گذشته با برگزاری تجمعاتی در سطح شهر اهواز، خواستار رسیدگی به وضعیت شرکت، راه‌اندازی مجدد خطوط تولید و دریافت مطالبات خود شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد