سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نفت مسجدسلیمان اولین پیروزی خود را جشن گرفت

نفت مسجدسلیمان اولین پیروزی خود را جشن گرفت

اهواز ـ تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با برتری مقابل هم استانی خود اولین پیروزی خود در لیگ برتر فصل جاری را جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران عصر امروز تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک تیم نفت به پایان رسید. 

گل‌های این بازی را وحید خشتان (۷۳) برای استقلال و حسین دوستدار (۴۷) و اسماعیل شریفات (۷۷) برای نفت به ثمر رساندند. 

این بازی را جواد رحیم‌زاده با کمک حمید سبحانی و محمدعلی پورمتقی سوت زد و در آن به مصطفی کیانی (استقلال) و مجتبی بیژن، حسین دوستدار، فرشاد جانفزا و حبیب فرعباسی (نفت) کارت زرد نشان داد. 

استقلال خوزستان در این بازی با ترکیب: فرزین گروسیان، مهرداد پورابوالقاسم، مصطفی کیانی، احمد آل‌نعمه، ساسان شیرمردی (۶۹- یونس دلفی)، ایوب کلانتری، ایمان مبعلی، میثم کریمی (۸۳- محمدرضا مظاهری)، محمد شریفی، وحید نامداری و وحید خوشتان بازی کرد. 

نفت مسجدسلیمان نیز در این دیدار با ترکیب: حبیب فرعباسی، یوسف وکیا، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی‌اصل (۳۴- فرشاد جانفزا)، سیدمحمد حسینی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (۶۸- محمود قائدرحمتی)، میلاد میداودی، حسین دوستدار و پیمان میری (۶۰- اسماعیل شریفات) در این دیدار ظاهر شد. 

نفت مسجدسلیمان با همراهی گروهی از هوادارانش در این مسابقه حاضر شده بود و طرفداران نفت با استقرار در جایگاه پشت نیمکت این تیم به تشویق زردپوسان پرداختند.

 لیدرهای تیم استقلال خوزستان قبل از شروع مسابقه به سمت طرفداران نفت مسجدسلیمان رفتند و به آن‌ها خوشامد گفتند.

علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجدسلیمان که از عملکرد میلاد خدایی‌اصل در نیمه اول رضایت نداشت، این بازیکن را در دقیقه ۳۴ تعویض کرد و فرشاد جانفزا را به میدان فرستاد.

 در آخرین لحظات نیمه اول، کمک داور دوم این مسابقه با تأخیر زیاد آفساید وحید خشتان مهاجم استقلال خوزستان را اعلام کرد اما داور دستور به ادامه بازی داد و این تصمیم داور با اعتراض مرزبان سرمربی نفت مسجدسلیمان همراه شد.

در حالی که نزدیک به دو هزار نفر در ورزشگاه غدیر حضور داشتند، تعداد تماشاگران از سوی بلندگوی ورزشگاه ۶۰۰ نفر اعلام شد.

 نیمکت تیم استقلال خوزستان نسبت به گل دوم نفت مسجدسلیمان معترض بودند و اعتقاد به آفساید داشتند، اما تصاویر آهسته تلویزیونی نشان داد که احمد آل‌نعمه مدافع میانی آبی‌پوشان آفساید را پر کرده بود.

تیم نفت مسجدسلیمان که ۱۰ هفته ابتدایی فصل جاری لیگ برتر را بدون کسب پیروزی سپری کرده بود با این پیروزی، اولین برد در لیگ هجدهم را جشن گرفت.

شاگردان علیرضا مرزبان گرچه با وجود کسب این پیروزی در رده پانزدهم باقی ماندند، اما فاصله این تیم با نساجی مازندران از چهار امتیاز به یک امتیاز کاهش یافت تا امیدواری نفتی‌ها برای حفظ سهمیه لیگ برتری بیش از پیش شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد