سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

جریمه 32 میلیون تومانی دو نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال

دو تیم نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جریمه نقدی مواجه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دو تیم فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان به دلیل تخلف دو تیم و تماشاگران، به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

بر همین اساس، در دیدار دو تیم فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال  در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، پنج تن از بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان  از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند و یک بازیکن نیز با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

همچنین تماشاگران منتسب به تیم فولاد تخلفاتی همچون  فحاشی به داور مسابقه محکوم شدند و یکی از عوامل تیم فولاد نیز با اعمال رفتار غیرورزشی و اهانت و فحاشی در تونل خروجی، و رفتار مدیر رسانه ای این باشگاه با داور مسابقه، باشگاه مورد اشاره را در مجموع با جریمه ۲۲۰ میلیون ریالی مواجه کردند.

همچنین در دیدار دو تیم  نفت مسجد سلیمان و سپاهان از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته دهم که در ورزشگاه شهید محمدی برگزار شد، از سوی تماشاگران نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم داوری و پرتاب بطری و اشیاء مختلف صورت گرفت که کمیته انضباطی این باشگاه را به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۱۰ امتیاز از ۱۰ بازی گذشته خود کسب کرده و در جایگاه ۱۲ جدول قرار گرفته است و نفت مسجدسلیمان با چهار امتیازی که در ۱۰ هفته گذشته به دست آورده است در مکان پانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر فوتبال قرار گرفته‌اند.

فولاد خوزستان در روز شنبه هفته آینده در آبادان مقابل صنعت نفت آبادان به میدان می‌رود و نفت مسجدسلیمان روز جمعه هفته جاری در اهواز دیگر شهرآورد خوزستان را مقابل استقلال برگزار می‌کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد