سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انتقال مصدوم حادثه انفجار منزل مسکونی در بهبهان به اهواز

مدیرعامل آتش­‌نشانی بهبهان گفت: در حادثه انفجار یک واحد منزل مسکونی یک نفر به شدت مصدوم و دچار سوختگی 70 درصد شد که پس از انجام اقدامات اولیه و در حالتی که بیهوش بود بلافاصله توسط آمبولانس به بیمارستان شهر اهواز منتقل شد.

داریوش خشنوا مطلق صبح امروز در گفت­‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان، اظهار کرد: ساعت 4 و 3 دقیقه صبح امروز حادثه انفجار منزل مسکونی واقع در پشت امام­زاده حیدر بهبهان رخ داد. پس از اطلاع بلافاصله دو خودرو آتش­‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در حادثه انفجار یک واحد منزل مسکونی یک نفر به شدت مصدوم و دچار سوختگی 70 درصد شد که پس از انجام اقدامات اولیه و در حالتی که بیهوش بود بلافاصله توسط آمبولانس به بیمارستان شهر اهواز منتقل شد. افراد دیگری که دچار مصدومیت بودند در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

 مدیرعامل آتش­‌نشانی بهبهان عنوان کرد: در این حادثه یک باب منزل مسکونی به طور کامل تخریب شد و هشت باب از خانه‌­های اطراف هم آسیب جدی دیدند که برخی نیاز به تخریب و بازسازی کامل دارند.

وی گفت: امدادرسانی در این حادثه با همکاری چهار یگان امدادی آتش‌­نشانی، یگان امدادی گاز، یگان امدادی برق و اورژانس انجام شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد