سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بیش‌ترین بارش‌های یک ماه گذشته خوزستان در ماهشهر به‌وقوع پیوست

مدیرکل هواشناسی خوزستان در رابطه با مجموع بارندگی سال زراعی از ابتدای مهر 97 الی 6آبان امسال گفت: : بیشترین بارندگی‌ها را در شهرستان‌های بندرماهشهر با 82/1، هندیجان با73/7 و شادگان با 69/4 میلی متر داشته ایم.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان:
آسمان استان تا 24ساعت آینده صاف است

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت:آسمان استان تا24ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری است و احتمال بارش پراکنده در برخی نقاط وجود دارد.

محمد سبزه زاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: آسمان استان تا 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری است و گاهی رشد ابر را خواهیم داشت؛ همچنین در برخی نقاط احتمال بارش‌های پراکنده به همراه مه رقیق پیش بینی می‌شود.

وی در رابطه با مجموع بارندگی سال زراعی از ابتدای مهر 97 الی 6 آبان امسال ، عنوان کرد: بیشترین بارندگی‌ها را در شهرستان‌های بندرماهشهر با 82/1، هندیجان با73/7 و شادگان با 69/4 میلی متر داشته ایم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: کمترین بارندگی‌ها را در شهرستان‌های مسجدسلیمان با18/0، آبادان با15/2 و گتوند با 13/5 میلی متر داشته‌ایم.

وی همچنین با اشاره به مجموع بارندگی کلانشهر اهواز تا به امروز افزود: اهواز با مجموع 51/8میلی متر میزان بارندگی نسبتا مناسبی داشته است.

سبزه زاری در پاسخ به گرم ترین و خنک ترین شهرستان‌های استان در 24ساعت گذشته بیان کرد: آبادان با 28 و دهدز با 10درجه سانتی‌گراد به ترتیب،گرم ترین و خنک ترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بوده‌اند.

وی افزود: اهواز در 24 ساعت گذشته با حداکثر دمای 25 و حداقل دمای 15 درجه سانتی گراد در وضعیت آب و هوایی مطلوبی به سر می برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد