سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

14 نماینده خوزستان غم برکناری شهردار تهران را دارند

14 نماینده خوزستان پیگیر مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، انتقال آب کارون، نبود آب شرب سالم، مشکلات حوزه بهداشت و درمان، تبعات آب شور بر عملکرد نخیلات جنوب خوزستان، مشکلات زیرساختی در مرز چذابه، گرد و خاک، باران‌های آلوده، تعطیلی گاه و بی‌گاه مدارس و هزاران مشکل ریز و درشت دیگر از جمله مشکلات خوزستان است.

در حالی که خوزستان با همه این مشکلات سر می‌کند و درآمد محقق شده کل شهرداری‌های خوزستان نصف درآمد محقق شده شهرداری شیراز است اما نمایندگان خوزستان این روزها در راهروهای بهارستان به دنبال مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند.

بنا بر آمارهای منتشر شده فقط شهرداری آبادان 400 میلیارد ریال حقوق بدهکار است و کارگران شهرداری اهواز، گروه ملی، نیشکر هفت تپه و... هرچند وقت یکبار در خیابان‌ها برای دریافت حقوقشان تجمع می‌کنند اما برخی از نمایندگان خوزستان غم از دست دادن صندلی افشانی را دارند.

فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، مجید ناصری‌نژای نماینده مردم شادگان، عامر کعبی استاد دانشگاه و نماینده آبادان، عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول، علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر، جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز، اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر، حبیب الله کشت زر نماینده مردم بهبهان، سید راضی نوری نماینده مردم شوش، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، قاسم ساعدی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر و هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک از جمله کسانی هستند که به دنبال جلوگیری از بیکار شدن افشانی بودند.

خوزستان 18 نماینده در مجلس دارد که 14 نفر از آنها خواستار جلوگیری از بازنشستگی شهردار تهران شدند. این آمار نمایندگان هرچند بیش از نمایندگان استان‌های دیگر است اما جالب است که حتی نمایندگان تهران به اندازه خوزستانی‌ها از ماندن افشانی استقبال نکردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد