سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

توضیح هیات فوتبال درباره خبر "ماجرای چاقوکشی در پیست دو و میدانی اهواز

هیات فوتبال خوزستان در خصوص خبر "ماجرای چاقوکشی در پیست دو و میدانی اهواز چه بود؟" توضیحاتی ارائه داد.

هیات فوتبال خوزستان در خصوص خبر "ماجرای چاقوکشی در پیست دو و میدانی اهواز چه بود؟" که روز گذشته (چهارشنبه) منتشر شد، توضیحاتی ارائه داد.

در متن ارسالی از هیات فوتبال استان آمده است: در پاسخ به اظهارات جناب آقای قادر حردانی، مسوول کمیته مربیان هیات دو و میدانی خوزستان که در تاریخ ٩٦/٤/٢٨ در گفت‌وگو با ایسنا مطرح گردید، هیات فوتبال بر خود لازم می داند تا با شفاف سازی ماجرا به وجود آمده از حق خود دفاع نماید.

زمین های چمن ورزشگاه تختی اهواز طبق قرارداد موجود، فقط در اختیار هیات فوتبال می باشد و هیچ هیات دیگری حق استفاده را بدون اجازه هیات فوتبال ندارد. در این چندساله گذشته هیات فوتبال بدون دریافت ریالی، با هیات دو و میدانی همکاری نموده و روزهای زوج را جهت استفاده به این هیات اختصاص داده است.

متاسفانه چندین مرتبه به دلایل نامعلومی مشاجره لفظی ورزشکاران دو و میدانی با داوران و مسوولان هیات فوتبال نمودند. در آخرین مشاجره ای که متاسفانه برخی دوستان غیر متعهد ورزشی و بدون آن که شخصاً دیده باشند و یا حضور داشته باشند، یکطرفه به قضاوت رفته و ضمن مصاحبه غیر منطقی، هیات فوتبال را پرخاشگر معرفی می نمایند. با کدام مدرک موجه، چنین تهمتی را به هیات فوتبال روا دانستند؟ اگر عکس یا فیلم و یا شاهدی برای اثبات گفته خود دارند، نشان دهند و اگر گفته های خود را ثابت نکنند از آن ها به مراجع قانونی شکایت می کنیم.

ضمناً در روز دوشنبه بعدازظهر مورخ ٩٦/٤/٢٦ ورزشکاران این هیات در رشته پرتاب نیزه در حین تمرین فرزندان آکادمی علیرغم تذکر جدی هیات فوتبال به علت خطرناک بودن این مسئله از اقدام خود دست نکشیدند و اگر خدای نکرده اتفاقی برای این خردسالان در صورت اصابت نیزه به آن ها می افتاد، معلوم نبود که چه کسی جوابگو خواهد بود؟!

حداقل حرمت نگه می داشتند و با توجه به روحیه پهلوانی و منش ورزشی که از آن ها سراغ داریم، در محیطی آرام سعی در حل مشکل بوجود آمده می شدند.

زمین چمن و امکانات موجود در ورزشگاه تختی اهواز متعلق به تیم ها نیست، بلکه سرمایه ورزشی تمام ورزشکاران خوزستان است. متاسفانه روز گذشته شاهد قطعه قطعه شدن شیلنگ های آبیاری و شکستن اسپرینگ های زمین چمن شماره یک تختی بودیم. چه کسی جوابگو خواهد بود؟!

مگر هیات دو و میدانی مدیر و بزرگی ندارد که اجازه دادند چنین مسئله ای بوجود آید؟ کدام یک از مسوولان دو و میدانی بهنگام تمرین در کنار ورزشکاران خود حضور داشتند؟! به جای مصاحبه در جراید و سایت ها و مشوش نمودن اذهان عمومی، سعی کنید منطقی باشید و حقوق دیگران و اجرشان را ضایع نکنید.

اگر مدرکی دال بر قرارداد استفاده از پیست دو و میدانی دارید از طریق جراید به مردم شریف و ورزشکاران نشان دهید. آیا این است رسم همکاری با شما؟! بسیار متاسفم که در کارتان تعقل نمی کنید!

سوء مدیریت خود را پنهان نکنید و واقع بینانه و خداپسندانه آن را کنکاش کنید. حق مسلم ما است که تا حل مسئله نسبت به پیگیری از مراجع قانونی اقدام نماییم و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد."
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد