سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انگیزه اهوازی ها در حضور پای صندوق های اخذ رای

            اهواز - ایرنا - انگیزه برخی شهرندان اهوازی برای حضور پای صندوق های اخذ رای به جای خود شنیدنی و جالب است.

تعدادی از شهروندان اهوازی پس از ریختن آرا خود در صندوق های اخذ رای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا انگیزه خود برای حضور در این انتخابات سرنوشت ساز و حماسی چنین بیان کردند.
عیسی سجادی از شهروندان اهوازی گفت:انگیزه ام برای حضور در انتخابات لبیک گویی به فرمایش مقام معظم رهبری که بر حضور پرشور در انتخابات تاکید فرمودند بوده است.
وی گفت: این رایی که به صندوق ریختم به مثابه آری به نظام اسلامی و ابراز علاقه مندی به سرنوشت کشورم است.
محمد فیض حداد جوان دیگر خوزستانی نیز انگیزه خود را چنین بیان می کند:شرکتم در انتخابات برای اقتدار و مصونیت بخشیدن به کشور عزیزم ایران می باشد.
وی گفت: از مدتها قبل خود را برای حضور در این انتخابات مهم و سرنوشت سازی آماده کرده بودم و امروز به خود می بالم که سهمی در مشارکت در اداره کشور ایفا کرده ام.
محمد جواد حسن پور شهروند دیگری که با شور و شوق رای خود را به صندوق انداخت گفت: به فرموده مقام عظمای ولایت ، وظیفه هر ایرانی است که در این انتخابات شرکت کند و من به تبعیت از رهبرم پای به عرصه گذاشتم و الان که به وظیفه خود عمل و نامزد مورد نظرم را انتخاب کردم احساس خوبی به من دست داده است.
وی از کسانی که تاکنون موفق به شرکت در انتخابات نشده اند خواست در ساعتهای باقیمانده خود را به شعب اخذ رای برسانند و رای بدهند.
یک شهروند خانم نیز به ایرنا گفت:ما به عنوان یک وظیفه دینی و ملی در انتخابات شرکت کردم و به همان میزان خود را در اداره کشور و شهرم مشارکت دادم.
فرشته باغبان کوچک از نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اهواز خواست به وعده ها و برنامه های خود عمل کنند و برای سرافرازی کشور و شهرم از هر گونه تلاشی دریغ نکنند.
حمزه ابراهیمی دیگر شهروند اهوازی انگیزه خود را چنین می گوید:برای ابهت کشور و اقتدار نظام اسلامی پای به این عرصه گذاشتم و افتخار می کنم که خداوند چنین توفیقی به من ارزانی داشت که در انتخابات سراسری و محلی حضور یابم، این رای هاست که سرنوشت کشورم را رقم می زند.
وی گفت: به پاس خون شهدا و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل در انتخابات شرکت کردم و امیدواریم در اداره و ساختن کشور سهیم باشم.
ناهید کمال دیگر شهروند اهوازی نیز با بیان اینکه انگیزه ام برای شرکت در انتخابات پاسخ به تهدیدها و یاوه گویی های دشمنان و استکبار است گفت:هرکس که این صندوق ها بیرون بیاید رئیس جمهوری ما است و باید به او کمک کنیم که کشور را به پیش ببرد.
وی گفت: هرچه حضور در این انتخابات ما بیشتر و حماسی تر باشد کشور مصونیت بیشتری خواهد داشت و دشمن نخواهد توانست در صفوف فشرده و متحد ما خلل ایجاد کند.
رضا کلانتریان شهروند اهوازی یز می گوید:ما به پیروی از رهبری معظم انقلاب اسلامی و به پاس همه کسانی که برای کشور و اعتلای آن تلاش می کنند در این انتخابات حضور یافتم و امیدوارم همه پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.
بسیاری از رای دهندگان اهوازی که موفق شدند در این انتخابات حضور یابند و رای خود را به صندوق ها بریزند نیز انگیزه های مشابهی داشتند.
گزارش های رسیده از سراسر استان خوزستان حاکی از مشارکت گسترده مردم در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز است.
بنا به این گزارش سه هزار و 720شعبه اخذ رای در استان سراسر برای جمع آوری آرا مردم به کار گرفته شده که از این تعداد 2 هزار و 794شعبه ثابت و 926شعبه سیار می باشند.
برای برگزاری این انتخابات سرنوشت ساز و تعیین کننده ، 60هزار عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات خوزستان به کار گرفته شده اند.
برای انتخابات ریاست جمهوری سه میلیون و 650 هزار برگ تعرفه و برای انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز به همین میزان تعرفه توزیع شده که در مجموع بیش از هفت میلیون تعرفه در شهرستان ها توزیع شده است.
انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت 8 صبح امروز با دستور وزیر کشور کلید خورد و مقام معظم رهبری از نخستین کسانی بودند که در همان دقایق اولیه رای گیری، آراِی خود را به صندوق ریختند.
طبق قانون زمان برگزاری انتخابات 10ساعت می باشد ولی این زمان توسط وزارت کشور قابل تمدید می باشد.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار دهنده : کبری آقازری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد