سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تیم استقلال خوزستان برای دیدار مقابل الهلال عربستان وارد عمان شد

            اهواز - ایرنا- تیم فوتبال استقلال خوزستان با وجود نارضایتی از پرداخت نشدن مطالباتشان روز یکشنبه برای دیدار مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا وارد عمان شد.

به گزارش ایرنا بازیکنان ناراضی استقلال خوزستان که روز شنبه به دلیل آنچه که اعتراض به مشکلات مالی موجود در این باشگاه عنوان شده بود و برای عزیمت به تهران و عمان در فرودگاه اهواز حاضر نشده بودند، شنبه شب ساعت 22:30 راهی تهران و پس از آن تهران را به مقصد عمان ترک کردند تا روز سه شنبه ساعت 20:30 مقابل تیم الهلال عربستان به میدان بروند.
آبی پوشان استقلالی که در فصل گشته مشکلات مالی متعددی را پشت سرگذاشته و بارها به نشانه اعتراض به این مشکلات مالی بر سر تمرینات تیم حاضر نشدند این بار نیز با صحبت های مسئولان این باشگاه اعتصاب خود را شکسته و برای دیدار با الهلال عربستان به میدان می روند.
بلاتکلیفی تیم استقلال خوزستان و پاسخگو نبودن برخی از مسئولان شرایط را برای این تیم در رقابت های آسیایی دشوار کرده چرا که بازیکنان این تیم انگیزه های لازم را برای ارائه یک بازی با کیفیت نداشته و همین امر می تواند شرایط صعود این تیم را به مرحله بعدی این مسابقات با مشکل روبه رو کند.
این درحالی است که مدتی پیش سهام شرکت گروه ملی تنها حامی مالی باشگاه استقلال خوزستان به بانک ملی واگذار شد اما همچنان بازیکنان و مسئولان این باشگاه از پرداخت نشدن دستمزد خود ناراضی هستند.
تیم استقلال خوزستان در مرحله گروهی رقابت های جام باشگاه های آسیا موفق شد با کسب 9 امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند و در این مرحله روز سه شنبه باید در مسقط عمان به مصاف تیم الهلال عربستان برود.
7152 / 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد