سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شمارش آرای انتخابات شهر اهواز در هاله‌ای از ابهام

/ خبرهای ضدونقیض از درگیری در فرمانداری اهواز!
شمارش آرای انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در تمام شهرهای استانها حتی تهران به اتمام رسید اما هنوز هیچ خبر رسمی از نتیجه انتخابات در حوزه انتخابی اهواز اعلام نشده است این در حالی است که لحظه به لحظه بر تردد مقامات مسؤوول به فرمانداری اهوازافزوده شده و حتی خبرهای ضدونقیضی از درگیری فیزیکی در آن منتشر شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس خوزستان از اهواز، شمارش آرای انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در تمام شهرهای استانها حتی تهران به اتمام رسید اما هنوز هیچ خبر رسمی از نتیجه انتخابات در حوزه انتخابی اهواز اعلام نشده است .

بر اساس این گزارش، شهروندان اهوازی از روز گذشته منتظر اعلام نتایج آرای خود هستند و تاکنون شایعات و خبرهای متفاوتی از اعلام نتایج در شبکه‌های مجازی و حتی فضای حقیقی جامعه منتشر شده که بیشتر به آرزوی گروه‌ها و افراد شباهت دارد.

به نظر می‌رسد آنچه در فضای عمومی و مجازی بعنوان نتایج اولیه و بعضا نهایی انتخابات شورای شهر اهواز در حال دست به دست شدن است لیست‌های آرمانی برخی گروه‌ها، طیف و جریان‌های سیاسی است که با این حرکت‌ها سعی در القا برخی گزینه‌ها به ذائقه عمومی دارد.
شب گذشته نیز به دلایل شبهاتی زیادی مبنی بر وجود تخلفات در شمارش آرا سه نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی برای آنچه که عنوان شده برای نظارت بر روند شمارش آرا بوده به فرمانداری اهواز رفتند.
در این میان 22 یا 30، صندوق که احتمال تخلف آنها می‌رفت به درخواست نماینده ها به عنوان مسئولان بازرسی هیات نظارت عالی کشور، دستور بازشماری مجدد  داده می‌شود.

گفته می‌شود در این بازبینی مشاهده می‌شود حدود 70درصد آرا با واقعیت مغایرت داشته است.
به گفته روابط عمومی دفتر علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی دبیرهیات بازرسی انتخابات شوراهای استان خوستان به دلیل درخواست شمارش مجدد 30 صندوق که احتمال تخلف آنها می‌رفت با مخالف مدیر حراست استانداری مواجه شد و مخالفت وی تا آنجا پیش رفت که به درگیری لفظی و فیزیکی سید محمد موسوی مدیر حراست و زاهد فرودس پناه منجر شد.

طولانی شدن زمان شمارش آرای مردم کلانشهر مهم اهواز اضطراب و نگرانی‌های زیادی را به مردم وارد کرده است.

تلاش خبرنگاران فارس برای گفت‌وگو با مسؤولان فرمانداری اهواز و بررسی علل تاخیر در اعلام نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل عدم پاسخگویی به تماس‌ها تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد