سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اعلامیه رئیس سازمان حج و زیارت خوزستان

اعتبار ویزای زوار تا روز اربعین است

خبرگزاری فارس: اعتبار ویزای زوار تا روز اربعین است

رئیس سازمان حج و زیارت استان خوزستان گفت: تمام ویزاهای صادر شده تا روز اربعین اعتبار دارد.

ناصر حویزوای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با رد موضوع عدم صادر شدن ویزا در روز‌های پایانی مانده به روز اربعین اظهار کرد: کل زمان صدور ویزا در تمام دفاتر سراسر استان 30 ساعت است و تمام دفاتر آمادگی صدور ویزا برای متقاضیان را دارد.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی و نزدیک شدن به روز اربعین دفاتر صدور ویزا خلوت است و مراجعه کنندگان زیادی نداریم تصریح کرد: کنسولگری اهواز، آبادان و سوسنگرد همچنان فعال هستند و امروز در یکی از کنسولگری‌ها 120 منفیست در عرض دو ساعت صادر شد.

رئیس سازمان حج و زیارت استان خوزستان توضیح داد: بعضی از مراجعه کنندگان در روزهای پایانی برای گرفتن ویزا مراجعه می‌کنند و انتظار دارند تا پس از مراسم اربعین در عراق بمانند و این در حالی است که تمام ویزاهای صادر شده تا روز اربعین اعتبار دارد.

حویزوای تاکید کرد: ویزای صادر شده ویزای اربعین است و با توجه به اینکه روز اربعین طبق تاریخ رسمی کشور ما روز یکشنبه و در عراق روز دوشنبه است ویزای صادر شده تا روز اربعین اعتبار دارد.

وی از متقاضیان درخواست کرد: در صورت در خواست ویزا نهایتاً امروز به دفاتر صدور ویزا مراجعه کنند چرا که مراجعه در روزهای آخر هفته سبب خواهد شد با تعطیلی وزارت و تاخیر در صدور ویزا مواجه شوند.

حویزاوی گفت: به منظور پاسخ‌گویی و حل مشکلات شهروندان و اطلاع از وضعیت صدور ویزا و مشکلات احتمالی آنها موبایل خود را 24 ساعت روشن گذاشته‌ام.

رئیس سازمان حج و زیارت استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: برای تامین امنیت هم‌وطنان و جلوگیری از حوادث احتمالی همچنین کنترل اوضاع ویزا صادر شده تا روز اربعین صادر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد