سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شطرنج بی سرانجام در فولاد؛

اسکوچیچ و هیات مدیره فولاد منتظر حرکت یکدیگر هستند!

دراگان اسکوچیچ
شناسهٔ خبر: 3004540 -
با وجود شایعات فراوانی که نسبت به قطع همکاری باشگاه فولاد با سرمربی خارجی این تیم به گوش می رسد اما تاکنون این اتفاق رخ نداده و طرفین همچنان منتظر حرکت یکدیگر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اظهارات اژدری زاده مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص سرنوشت دراگان اسکوچیچ روی نیمکت مربیگری این تیم بی شباهت به تیر خلاص نبود. وی به صراحت اعلام کرد که هیات مدیره باشگاه ظرف دو روز آینده درباره اسکوچیچ تصمیم گیری خواهد کرد.

بعد از این ماجرا حتی اسکوچیچ هم به این باور رسیده بود که عمر حضورش در تیم فولاد کاملا پایان یافته است با این حال خبری از تصمیم هیات مدیره نشد و در حالی که بازیکنان خود را آماده کرده بودند با کادری جدید به تبریز سفر کنند و مقابل گسترش فولاد قرار گیرند اما همچنان اسکوچیچ را در کنار خود می دیدند.

بعد از این بازی انتظار می رفت مسئولان باشگاه فولاد تصمیم خود را عملی کنند. اما بار دیگر اتفاقی رخ نداد. در تمرین ریکاوری روز شنبه دراگان حضور یافت و امروز یکشنبه هم تمرینات تعطیل است با این حال بازیکنان هر لحظه منتظر اعلام تصمیم هیات مدیره هستند.

آنچه مسلم است قرارداد دو ساله با اسکوچیچ به یک سنگ بزرگ بر سر راه فسخ قرارداد این مربی صربستان تبدیل شده است. اسکوچیچ بارها به نزدیکان خود گفته که چمدانش را بسته است و منتظر تصمیم باشگاه است اما جالب اینکه تا این لحظه خبری از تصمیمات فولادی ها نیست.

شاید آنها به ادعای سرمربی صربستانی خود دل بسته‌اند که چندین بار عنوان کرده در شرایط مشابه برگه قرارداد خود را پاره کرده بود و از تیمش کنار کشید تا ثابت کند پول برای وی در اولویت نبوده است ولی به نظر می رسد این دلبستگی چندان منطقی نیست.

اسکوچیچ و بازیکنان فولاد خود را آماده تغییرات روی نیمکت تیم کرده اند اما هیات مدیره باشگاه زمان اعلام تصمیم خود را مدام تمدید می کند تا شاید سرمربی صربستانی تغییر موضع داده یا در دریافت حقوق خود تخفییف را قایل شود که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد