سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ورزش استان

استاندار خوزستان:
خوزستان با برگزاری موفق مسابقات کشتی جهانی شد‌/‌فرودگاه مسجدسلیمان آماده بهره‌برداری است

استاندار خوزستان با تاکید‌ بر ‌اینکه باید خوزستان را در عرصه جهانی معرفی کنیم، گفت: با میزبانی مسابقات اخیر کشتی این امر به نحوی شایسته محرز شد.

خبرگزاری فارس: خوزستان با برگزاری موفق مسابقات کشتی جهانی شد‌/‌فرودگاه مسجدسلیمان آماده بهره‌برداری است                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در جلسه شورای ورزش استان خوزستان اظهار کرد: تاکنون کارهای تخصصی زیادی برای بهبود جایگاه ورزش استان انجام شد‌ه که توجه به ورزش همگانی ‌از اهم آنهاست.

وی با بیان اینکه با برگزاری همایش‌های ورزشی استانی، کشوری و بین‌المللی جایگاه خوزستان را آنچنان که باید و شاید به جهانیان نشان داده‌ایم، افزود‌: با میزبانی مسابقات اخیر کشتی این امر به نحوی شایسته محرز شد.

مقتدایی ادامه داد: ‌با همه محدودیت‌های موجود، باید امکاناتمان را به‌کار گیریم تا خوزستان را آنچنان که مردم انتظار دارند، با همه ظرفیت و قابلیت‌ها شکوفا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرودگاه مسجدسلیمان که با دست خالی آماده بهره‌برداری شده اشاره کرد و گفت: در این کار ‌با کمک دستگاه‌های مربوط توانستیم این فرودگاه را آماده کنیم.

مقتدایی ادامه داد: این موضوع به خوبی نشان می‌دهد‌ اگر دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر همکاری کنند بسیاری از کارها به آسانی انجام خواهد شد و بر مشکلات و کمبودها فائق می‌شویم.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: مدیرانی موفق هستند که این سختی‌ها را به پایان رسانده و کسی موفق‌تر است که ورزیده‌تر و باهوش‌تر باشد و در شرایط محرومیت‌ها به اوج دست یابد.

مقتدایی همچنین به درآمدزایی در ورزش اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر ایجاد واحدهای تجاری در تاسیسات ورزشی، می‌توان مناطق خوش درآمد را شناسایی و در آن مکان‌های اقتصادی به نفع ورزش ایجاد کرد.

استاندار خوزستان با تاکید بر فعال شدن هیئت‌ها در دو زمینه موفقیت ورزشی و درآمدزایی افزود: کمیته‌ها و مسئولان باید با اقداماتی که انجام داده‌اند بتوانند در پارلمان ورزش خوزستان که در پایان سال جاری برگزار خواهد شد، حضور یابند.

وی ‌به بحث گردشگری در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: یکی از کارهایی که در سال گذشته بر آن تمرکز شد، بخش گردشگری بود که تمام شرایط را فراهم کردیم‌ در این زمینه چه در بخش کارون و چه تالاب شادگان اعتباراتی تخصیص یافت.

مقتدایی در پایان تاکید کرد: شهرداران در این زمینه باید ورود کرده و همچنین با تجاری‌سازی در مناطق مختلف استان در راستای مشتری‌مداری ورزشی و گردشگری حرکت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد