سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پیام تشکر فرماندار خرمشهر از دست اندرکاران برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه ها

خرمشهر-ایرنا-معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر ضمن تشکر از میهمان نوازی مردم این شهرستان از برگزاری مناسب مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی باشگاههای تقدیر کرد.

ولی الله حیاتی شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:خرمشهر در میزبانی رقابت های کشتی فرنگی بین المللی جام باشگاه های جهان سنگ تمام گذاشت و این مسابقات به شایستگی در سالن خلیج فارس برگزار شد.
وی همچنین از اقدامات و برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد اروند و دیگر دستگاه های دست اندرکار که در میزبانی مطلوب این رقابت ها تجلیل و قدردانی کرد.
وی همچنین از کار جهادی خبرنگاران رسانه ها در اطلاع رسانی مطلوب این رخداد تشکر کرد.
حیاتی در ادامه سخنانش با تشریح قابلیت ها و توانمندی های شهرستان خرمشهر در برگزاری رقابت های مختلف ورزشی کشوری و جهانی، گفت:با توجه فراهم سازی فضاهای مناسب ورزشی در این شهرستان امکان برگزای مسابقات مختلف در رشته های سالنی فراهم است.
معاون استاندار خوزستان همچنین با بیان برگزاری فینال مسابقات جام حذفی باشگاه های فوتبال کشور در سوم خردادماه سال آینده، ابراز امیدواری کرد:با حمایت های مسئولان استانی و دولت تدبیر و امید، زیرساخت های ورزشی و رفاهی شهرستان بیش از گذشته برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی فراهم شود.
به گزارش ایرنا زواتکو اوسیچ داور بین المللی از کرواسی نماینده اتحادیه جهانی کشتی نیز در حاشیه برگزاری این مسابقات گفته بود:مسابقات در شرایط عالی میزانی از سوی ایران برگزاری و بدون شک این مسابقات بر اعتبار جهانی ایران در مسابقات کشتی فرنگی افزود.
دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند از روز پنجشنبه به مدت دو روز در سالن خلیج فارس مجتمع ورزشی شهید جهان آرای خرمشهر برگزار و در پایان این دوره رقابت های تیم بیمه رازی تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم های دیناموی ارمنستان و پدیده دوکوهه اندیمشک به عنوان دومی و سوم دست یافتند.
در این رقابت ها هشت تیم خارجی و چهار تیم ایرانی به مدت دو روز با یکدیگر رقابت پرداختند و 17داور ایرانی و خارجی قضاوت این دوره از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان در خرمشهر را برعهده داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد