سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مهربانی به دیوارهای اهواز هم رسید

اهواز- ایرنا- در ادامه کمپین 'دیوار مهربانی' تعدادی از شهروندان اهوازی در یک حرکت خودجوش محل هایی برای اهدای لباس به نیازمندان در مرکز شهر اهواز راه اندازی کردند.

به گزارش ایرنا 'دیوار مهربانی' اقدام خیرخواهانه ای است که با فرارسیدن فصل سرما از سوی تعدادی از شهروندان در کشور، به راه افتاده است.
طرفداران این کمپین با شعار 'نیاز داری بپوش، نیاز نداری بپوشان' پیام خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و از مردم می خواهند چنانچه لباس زمستانی یا کیف و کفشی دارند، که به آن نیاز ندارند برای استفاده نیازمندان بگذارند و چنانچه به لباس احتیاج دارند از این محل بردارند.
در اهواز نیز از سوی شهروندان دو محل برای توزیع این لباس ها در نظر گرفته است: خیابان شریعتی نبش شریف زاده و خیابان طالقانی جنب حسینیه اعظم.
فرامرزی یکی از کسبه محل و بانیان این حرکت در اهواز در این باره به ایرنا گفت: این پیشنهاد از سوی یکی از اهالی محل طرح و با استقبال سایر ساکنان و کسبه مواجه شده است.
وی افزود: با انتشار پیام در شبکه های اجتماعی، تعداد بیشتری از شهروندان با این حرکت آشنا شده و لباس های بیشتری را به محل می آورند ولی هنوز نتوانسته ایم نیازمندان به این لباس ها را این محل ها به خوبی آشنا کنیم.
وی از شهروندان اهوازی درخواست کرد که با توجه به سرمای هوا بیشتر لباس های زمستانه خود را به این محل ها اهدا کنند.
هر ساله با فرارسیدن فصل سرما حس نوع دوستی انسانها ، باعث ایجاد و راه اندازی کمپین های اهدای لباس های گرم در سراسر کشور می شود تا از فشار سرما به اقشار کم درآمد جامعه کاسته شود.
با انتشار تصاویر 'دیوار مهربانی' در ایلام، این حرکت طرفدارانی در سایر شهرها نیز پیدا کرد و بعد از آن شهروندان شیراز، سنندج، کرمان، مشهد، اهواز و... نیز دست به کار این حرکت خیرخواهانه شدند.
7151/6064

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد