سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استاندار خوزستان: مخالفتی با سخنرانی چهره های سیاسی نداریم

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان مخالفت با سخنرانی علی مطهری را در دانشگاه تکذیب کرد و گفت: خوزستان با سخنرانی هر چهره سیاسی که ممنوعیت قانونی نداشته باشند، مخالفت نمی کند.

عبدالحسن مقتدایی یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، با بیان اینکه هیچ درخواستی بابت سخنرانی علی مطهری در خوزستان نداشتیم افزود: هر درخواستی که از مسیر قانونی ارائه شود، غیرممکن است که در استان انجام نشود زیرا هماهنگی کامل بین دستگاه های مجری برنامه ها وجود دارد.
به گفته وی، علاوه بر سخنرانی ها، در طول سال همایش ها و برنامه های اجتماعی و مفرح و مذهبی در خوزستان برگزار می شود که مجوز آنها با طی مسیر قانونی صادر می شود.
وی درباره صدور مجوز برای گردهمایی های سیاسی گفت: هر شخصی که ممنوعیت قانونی برای سخنرانی نداشته باشد، خواه نرم ترین چهره سیاسی باشد تا تندترین، می تواند مجوز برگزاری دریافت کند و وظیفه ما این است که در استان تریبون را در اختیار مردم قرار دهیم که بیایند و حرف خود را بزنند.
مقتدایی تاکید کرد: در صورت طی مسیر قانونی، در اسرع وقت به علی مطهری یا هر فعال سیاسی دیگر مجوز می دهیم.
وی درباره اتفاقات آیین 16 آذر در دانشگاه چمران اهواز اظهار کرد: آنچه در این دانشگاه پیش آمد، قلب واقعیت و برداشت سطحی از موضوع بوده است.
به تازگی در شبکه های اجتماعی مطلبی مبنی بر مخالفت شورای تامین خوزستان با برنامه های علی مطهری نماینده تهران در دانشگاه شهید چمران و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شده است.
بر اساس این خبر به نقل از منابع آگاه دانشگاه، دانشگاه علوم پزشکی اهواز علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی و فرزند علامه شهید مرتضی مطهری را واجد صلاحیت حضور در دانشگاه ندانسته و از حضور این نماینده مجلس در دانشگاه خود داری کرده زیرا وی را مخل نظم دانشگاه تشخیص داده است.
این خبر می افزاید: استاندار خوزستان و معاونت سیاسی استانداری تمامی برنامه های انجمن های اصلاح طلب خوزستان را تا انتخابات مجلس به مصلحت ندانسته است.
همچنین ساسان موگهی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز درباره برنامه حضور علی مطهری در دانشگاه گفته است: انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه درخواست برگزاری برنامه ای با حضور علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را ارایه کرده و هیات نظارت تاکنون پاسخی به این درخواست مبنی بر رد یا موافقت با آن را اعلام نشده است.
سخنرانی دو فعال سیاسی اصلاح طلب (آذر منصوری و جهانبخش خانجانی) به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در دانشگاه شهید چمران اهواز به دلیل برخی اعتراضات منجر به تنش، و ناتمام ماند.
7151/ 6037

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد