سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اعضای ستاد انتخابات شهرستان بهبهان معرفی شدند

  • بهبهان – ایرنا- فرماندار بهبهان طی احکام جدا گانه ای اعضای ستاد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این شهرستان را معرفی کرد.

    به گزارش ایرنا حسین ملک خدایی در این احکام مصطفی اسماعیلی بهبهانی را به مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی، وحید کریم پور به مسئول کمیته حراست، مرتضی فروزانی به مسئول کمیته انتظامی و امنیتی، ابراهیم دهدار بهبهانی به مسئول کمیته مالی و پشتیبانی و سید امین موسوی را به مسئول کمیته فناوری اطلاعات تعیین کرد.
    معاون فرماندار بهبهان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام آمادگی کامل جهت برگزاری انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: در همین راستا اعضای کمیته های مختلف ستاد انتخابات شهرستان مشخص و تاکنون جلسات منظمی در این زمینه برگزار شده است .
    سید مسعود عبدالمطلبی اظهار کرد: تمامی اقدامات لازم برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این انتخابات فراهم شده و برنامه ریزی برای یک انتخابات پر شور نیز انجام شده است.
    جانشین ستاد انتخابات بهبهان گفت: برای نخستین بار نمایندگان فرماندار در حوزه های صندوق اخذ رای از چند ماه قبل از شروع انتخابات تعیین شده اند، تا فرصت مناسب جهت برگزاری دوره ها و همایش های آموزشی و توجیهی برای این افراد وجود داشته باشد.
    عبدالمطلبی ضمن تاکید بر بی طرفی کامل دستگاه های اجرایی و متصدیان برگزاری انتخابات، ابراز امیدواری کرد، تمامی جریان ها، گرایش ها و احزاب قانونی در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در فضایی سالم و رقابتی وارد میدان شده و زمینه های مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.
    شهرستان بهبهان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
    6064

    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد