سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران با نتیجه تساوی به پایان رسید و فولاد هم برابر صبا تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، آبی پوشان خوزستانی از ساعت 16:45 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال تهران بودند که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایاین رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

در این بازی عقیل کعبی در نیمه نخست استقلال خوزستان را پیش انداخت، ولی در هیمن نیمه پروپیچ گل تساوی را وارد دروازه فرناندو خسوس کرد.

استقلال خوزستان در حالی که می تواست با پیروزی در این دیدار صدرنشین شود با این تساوی 16 امتیازی شد و بدون تغییر نسبت به هفته های قبل در همان رده سوم باقی ماند.

در دیگر دیدار این هفته نیز فولادی ها میهمان صبا قم بودند که این بازی با حساب 2 بر یک به سود شاگردان علی دایی به پایان رسید.

تک گل فولاد را ساسان انصاری در دقیقه 22 به ثمر رساند و برای صبا در این دیدار امیرحسین صادقی در دقیقه 64 و محمدقاضی در دقیقه 82 گلزنی کردند.

فولاد بازهم باخت تا همچنان با 3 امتیاز در قعر جدول جای داشته باشد.

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید از کسب یک امتیاز مقابل استقلال تهران خوشحال است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالله ویسی بعد از تساوی تیمش برابر استقلال تهران اظهار کرد: هر دو تیم امروز استرس داشتند. هر و تیم برای برد بازی کردند و امیدوارم که بازی های بعدی در صدر جدول تماشاگر پسندتر باشد. امیدوارم روند نباختن های ما همچنان ادامه دار باشد. یک امتیاز هم برای ما خوب بود. وی در پاسخ به سوالی درباره داوری گفت: داوری خوب بود. امیدوارم همیشه بازی ها این گونه داوری شود. سرمربی استقلال خوزستان در ادامه با اشاره به بازی، گفت: در این دیدار هیچ کدام از دو تیم دفاعی بازی نکردند و به این دلیل می گویم بازی زیبا بود که فرصت های خوبی برای هر دو تیم ایجاد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز بازی تیمش مقابل پدیده را قابل ستایش دانست و گفت: مسوولیت این باخت بر عهده من است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، علی حنطه در نشست خبری پس از بازی پدیده مشهد، اظهار کرد: من دو روز است به این تیم آمده‌ام، فقط کاری که می‌توانستم انجام دهم این است که باخت 5 بر صفر جلوی راه‌آهن را از ذهن بازیکنان دور کنم. ما تنها یک جلسه تمرین داشتیم، با وجود این حق‌مان اصلا باخت نبود. خوب بازی کردیم، ولی به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. 

وی با بیان این که شرایط تیمش برای این بازی مناسب نبود، ادامه داد: از قضا سه بازی سنگین در این شرایط به پست ما خورده است، ولی این که در این بازی پا به پای پدیده بازی خوبی کردیم، جای امیدواری داشت. شاید اگر تک‌ به تک‌هایمان گل می شد، اتفاقات دیگری رخ می‌داد. نسبت به بازیکنانی که داریم از بازی و تیم راضی هستم. مسوولیت باخت نیز بر عهده من است. 

سرمربی آبی پوشان اهوازی درباره برنامه‌اش برای آینده این تیم، عنوان کرد: در ابتدا باید مشکلات بازیکنان را حل کنیم و 10 تا 15 درصد پول آن‌ها را بدهیم و تا فردا هم سعی می‌کنیم این مساله را عملی کنیم. دوم این که باید برای 9 بازیکنی که به دلایلی در چند بازی اخیر نبودند، فکری کنیم. سعی می کنیم یک بازی ساز و یک بازیکن هدف خارجی را بگیریم تا بتوانیم بازی زیبا، همراه با گل زدن را وارد تیم کنیم. 

وی در پایان و در پاسخ به سوال ایسنا درباره کادر فنی این تیم نیز گفت: با آقای ابراهیم تهامی ادامه می‌دهیم. آقای خاچاطوریان را هم با نظر مستقیم خودم در تیم نگه داشتیم، ضمن این که یک مربی دروازه‌بان نیز به زودی به تیم اضافه خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان این که تیمش برابر استقلال اهواز، بازی سختی را پشت سر گذاشت، ابراز امیدواری کرد که تیمش روند رو به رشد را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، رضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار با استقلال اهواز، اظهار کرد: خوشحالم به شهری آمدم که سه سال از بهترین سال‌های عمرم را در آن و تیم استقلال اهواز گذراندم. بازی امروز با توجه به اتفاقاتی که برای تیم استقلال اهواز رخ داده بود و همچنین شرایط بازی گذشته ما برابر استقلال، بازی سختی بود ولی در نهایت خوشحال هستم که بازی را بردیم. در این بازی سه گل زدیم ولی بیلان گل خورده‌مان خوب نبود. در مجموع امیدوارم روند روبه رشدمان را ادامه دهیم چرا که بازیکنان تیمم لیاقت این را دارند. 

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد افزود: به تیم استقلال اهواز هم تبریک می‌گویم و امیدوارم که با تغییر کادرفنی و آمدن علی حنطه، اتفاقاتی برای این تیم بیفتد که در نهایت به نفع فوتبال خوزستان باشد. 

وی عنوان کرد: در این بازی در نیمه اول خوب نبودیم، ولی در نیمه دوم توانستیم با تغییراتی که انجام دادیم از فضاهای ایجاد شده، استفاده کنیم و به گل برسیم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان پس از تساوی استقلال خوزستان برابر استقلال تهران از پرداخت پاداش به اعضای تیمش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی پورکیانی پس از تساوی این تیم برابر استقلال تهران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، اظهارکرد: می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما در فوتبال حوادث هستند که نتیجه را تعیین می‌کنند. استقلال هم تیم قدرتمندی بود که بازیکنان ما برابرش مردانه بازی کردند. 

وی همچنین گفت: طبق آیین‌نامه از قبل تعیین شده به اعضای تیم پاداش می‌دهیم. بالاخره تساوی برابر استقلال در تهران حتما پاداش دارد.

یم‌های ملی‌حفاری و پالایش نفت آبادان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این هفته از مسابقات، امروز (چهارشنبه) برگزار شد و ملی‌حفاری مدافع عنوان قهرمانی در دیداری پرگل با حساب 14 بر صفر میزبان خود  استقلال جنوب بندرعباس را در هم کوبید.در دیگر دیدار این هفته نیز پالایش نفت آبادان  با حساب 3 بر 2 از سد میمهان خود ابر سنگ سارینا بابل گذشت.

تیم‌های پتروشمی بندرامام و نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال ایران برابر حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در هفته نخست این رقابت‌ها، نفت‌ آبادان از ساعت 16 روز پنج‌شنبه (هفتم آبان‌ماه) میهمان دانشگاه آزاد، نایب‌قهرمان فصل گذشته است.پتروشیمی بندرامام نیز در همین روز با هدایت مهران شاهین‌طبع در خانه خود پذیرای ثامن مشهد است.لیگ برتر بسکتبال ایران با شرکت 10 تیم پیگیری خواهد شد.

تیم نفت مسجدسلیمان برای شرکت در لیگ برتر و تیم شهدا اهواز برای حضور در لیگ یک جودو کشور اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، جلسه هماهنگی برگزاری لیگ دسته یک و لیگ برتر کشور روز گذشته (سه‌شنبه) در محل سازمان لیگ جودو کشور برگزار شد و نمایندگان تیم‌ها نیز حضور داشتند. 

9 تیم برای حضور در لیگ برتر و 14 تیم برای شرکت در لیگ دسته یک اعلام آمادگی کرده‌اند و تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شهدا اهواز به ترتیب نمایندگان خوزستان در لیگ برتر و دسته یک کشور هستند. لیگ‌های برتر و دسته یک کشور‏، قرار است اوایل آذرماه طی پنج هفته به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد