سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

نائب رئیس نابینایان خوزستان:انجمن نابینایان آبادان به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد

اهواز- ایرنا- نائب رئیس انجمن نابینایان خوزستان گفت: شعبه انجمن نابینایان آبادان با داشتن 700 عضو روشن دل به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد.

میثم طریفی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در استان خوزستان حدود 9 هزار نابینا وجود دارد که حدود 700 نفر آنها در اهواز و 700 نفر نیز در آبادان هستند.
وی با بیان اینکه نداشتن مکان مهمترین مشکل انجمن نابینایان در شهرستان های مختلف استان است، افزود: انجمن نابینایان خوزستان در یک مکان رهن و اجاره ای مستقر است که به دلیل مشکلات مالی و نداشتن مکان همواره در معرض تعطیلی قرار داریم.
طریفی گفت: در استان خوزستان دو شعبه انجمن در شهرستان های امیدیه و آغاجاری فعال هستند و شعبه رامشیر با تامین اعتبار نیز فعال خواهد شد.
نائب رئیس انجمن نابینایان خوزستان بیان کرد: در انجمن به دلیل نداشتن اعتبارات کافی نمی توانیم خدمات خاصی به اعضای انجمن ارائه دهیم که تنها در برگزاری مراسم و جشن ها و معاینه رایگان اعضا با همکاری برخی پزشکان، فعالیت می کنیم.
وی با بیان اینکه اشتغال از مهمترین مشکلات اعضای انجمن است، گفت: برخی اعضا با مدرک کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد بیکار هستند و نمی توان اقدامی برای اشتغال آنها کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد