سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزش یاستان

یک پای مدیریت آبی‌ها قطع شد
استعفای «علی طرفی» از استقلال اهواز

عضو هیئت‌ مدیره استقلال اهواز از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد.

خبرگزاری فارس: استعفای «علی طرفی» از استقلال اهواز                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، «علی طرفی» عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال اهواز صبح امروز از سمت خود استعفا کرد.

وی که به عنوان نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان نیز انجام وظیفه می‌کند، از گفتن دلیل استعفای خود ممانعت کرد.

طرفی در همین ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به دلیل حساسیت اوضاع تیم استقلال اهواز در حال حاضر صلاح نیست در خصوص این موضوع صحبت کنم.وی ضمن عذرخواهی از هواداران این باشگاه افزود: مواردی را در این باشگاه مشاهده کردم که تصمیم بر جدایی از باشگاه را گرفتم، برای این تیم و هوادارانش آرزوی توفیق دارم و در آینده در این خصوص سخن خواهم گفت.

مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور در شوش برگزار شد

شوش - ایرنا - مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور که به مدت دو روز به میزبانی شهرستان شوش در استان خوزستان جریان داشت جمعه شب با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:در این مسابقات که 29 مرداد ماه در سالن یادگار امام شهر شوش آغاز شد ورزشکارانی از استانهای تهران ، مازندران ، گلستان ، کرمانشاه ، ایلام ، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و نیز خوزستان و آمل شرکت داشتند.
رشید هدایت خواه تعداد ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها را 400 کاراته کا و 19 داور عنوان کرد و افزود:این مسابقات در رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش گفت:تعدادی ورزشکار نونهال پسر زیر 12 سال نیز به صورت جشنواره در این مسابقات حضور داشتند.
در پایان این رقابت ها تیم خوزستان با کسب 37 طلا ، 38 نقره و 62 برنز اول شد ، تیم مازندران باکسب 27 نشان طلا به مقام دوم رسید و تیم گلستان نیز با کسب 7 نشان طلا مقام سوم را از آن خود کرد.
حسین زالی پور با چهار سال سن و امیر عطا مقدم با پنجسال سن با کسب مدال طلای به عنوان خردسال ترین ورزشکار مسابقات مورد تجلیل قرار گرفتند.
حبیبه حیدری با 36 سال سن و کسب مدال طلا به عنوان مسن ترین ورزشکار شرکت کننده در این رقابت ها شناخته شد.
نفرات اول تا سوم این مسابقات آذرماه به مسابقات آسیایی در هندوستان اعزام می شوند.
این مسابقات 29 و 30 مردادماه در سالن یادگار امام (ره) شهرستان شوش برگزار شد.

مدیر عامل تیم صنعت نفت آبادان:از شانس های نخست صعود به لیگ برتر هستیم

آبادان-ایرنا- مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت:تیم فوتبال نفت آبادان مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال بوده و از شانس های نخست صعود به لیگ برتر برخوردار است.

به گزارش ایرنا علی عیسی زاده شنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های محلی آبادان، گفت:تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ دسته 1 بیش از پیش به حمایت همه جانبه هوادارن، مسئولان و مطبوعات نیاز دارد و امیدواریم این حمایت ها تداوم یابد.
وی اظهار داشت:هدف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این فصل، صعود به لیگ برتر است اما به طور یقین این موفقیت بدون حامیان امکانپذیر نیست.
مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، شرایط این تیم را قابل قبول توصیف کرد و گفت:این تیم، نسبت به فصل گذشته تیم بهتری است و کادر فنی نیز برای جذب بازیکنان از اختیارات بیشتری برخوردار می باشد.
عیسی زاده تصریح کرد:صنعت نفت در این فصل از مدعیان جدی قهرمانی است اما نمی توانیم قول صد درصد صعود به هواداران بدهیم.
وی با بیان نقش مطبوعات در روند رو به رشد تیم صنعت نفت افزود:مطبوعات از ارکان اصلی صنعت نفت می باشند ولی انتظار داریم همانگونه که اشکالات تیم بروز داده می شود نکات مثبت نیز بیان شود.
مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان توجه به تیم های پایه ای و بازیکن سازی را از نکات مثبت این موسسه خواند و گفت:بر تیم های پایه ای برنامه ریزی بلندمدت و کوتاه مدت داریم تا در آینده ای نزدیک این باشگاه همانند گذشته به کارخانه بازیکن سازی و قطب فوتبال ایران تبدیل شود.
عیسی زاده اظهار داشت:فوتبال، یک صنعت است و در روند رو به رشد اقتصاد یک کشور یا شهر می تواند نقش انکار ناپذیر داشته باشد.
وی افزود:در آبادان فوتبال باشگاهی به شکل منظم برگزار نمی شود و حتی شاهد برگزار نشدن رقابت های محله ای هستیم و با شرایط فعلی نمی توانیم در تیم صنعت نفت از بازیکنان بومی استفاده کنیم.
مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: ما ابتدا باید امکانات سخت افزاری و زمین تمرین را مهیا کنیم و سپس به دنبال بومی گرایی در صنعت نفت باشیم.
وی تصریح کرد:با نگاه به تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر و لیگ 1، صنعت نفت آبادان بومی ترین تیم این استان می باشد که بیش از 10 بازیکن بومی را در خود دارد.
مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با بیان بودجه این موسسه گفت:این موسسه بودجه ای از خود ندارد و با حمایت پالایشگاه آبادان در رقابت های مختلف کشور حاضر می شود، ولی به دنبال استقلال مالی و اقدام برای درآمدزایی می باشد.
وی افزود: این باشگاه در یک سال آینده سه زمین چمن طبیعی، دو زمین چمن مصنوعی را در کنار سه مهمانسرا احداث کرده و با به سرانجام رسیدن این پروژه ها فوتبال آبادان دچار تغییر و تحول اساسی خواهد شد.
عیسی زاده با اشاره به بودجه 110 میلیارد ریالی فصل گذشته موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان اظهار داشت:کل بودجه فصل گذشته این موسسه نزدیک به 110 میلیارد ریال برای تمامی تیم های بزرگسالان، نوین و پایه ای بود که برخی این بودجه را بیشتر عنوان کردند و سقف قرارداد بازیکنان نیز دو میلیارد و 900 میلیون ریال بود.
مدیر عامل صنعت نفت آبادان گفت:طی فصل گذشته 72 میلیارد ریال بدهی باشگاه از سال 1386 تا سال 92 تسویه و مالیات بازیکنان و کادر فنی و اعضای باشگاه نیز به اداره دارایی پرداخت شد و شاید تنها باشگاهی در ایران باشیم که بدهی نداریم.
عیسی زاده افزود: برای فصل جدید هنوز مقدار بودجه از سوی پالایشگاه آبادان به اعلام نشده ولی با این شرایط با بازیکنان قرارداد منعقد کردیم.
وی تصریح کرد:صورتحساب های باشگاه در اسناد موجود است و در صورت درخواست، قابل ارائه می باشد.
در پایان این نشست خبری اصحاب رسانه از پروژه های زیرساختی در دست اجرای باشگاه صنعت نفت شامل سالن فیزیوتراپی ورزشی، پروژه خوابگاه جدید ولیعصر (عج)، ساختمان اداری جدید باشگاه صنعت نفت، هتل بازیکنان و میهمانان، مهمانسرای جدید، طرح احداث سه زمین چمن دیدن کردند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز دوشنبه هفته گذشته در نخستین هفته رقابت های لیگ دسته اول با دو گل میهمانش ایرانجوان بوشهر را شکست داد.

بختیاری زاده: ما بازی را ازپیش باخته بودیم

اهواز- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال اهوازگفت : ما امروز بازی را نباختیم بلکه از پیش بازنده این دیدار بودیم .

تیم فوتبال استقلال اهواز جمعه شب در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم فوتبال استقلال تهران شد.
سیاوش بختیاری زاده در پایان این بازی در نشست خبری اظهارداشت: ورزشگاه اول ما ورزشگاه تختی بود ، وخواهان انجام این بازی در این ورزشگاه بودیم اما سازمان لیگ مانع شد که بازی در ورزشگاه تختی انجام شود.
وی اظهارداشت: اگرمی گویم ازپیش بازنده این بازی بودیم به همین خاطر است چرا که اگر بازی در ورزشگاه تختی برگزار می شد تماشاگران بیشتری ما را حمایت می کردند.
بختیاری زاده با اظهار رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت : من امروز سه بازیکن جوان و بومی را برای اولین بار به میدان فرستادم که بازی خوبی از خود نشان دادند.
وی گفت: این رویه را ادامه خواهم داد تا جاییکه یک تیم بومی در زمین داشته باشیم .
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با انتقاد از عملکرد داور گفت : اخراج نظری از زمین درست نبود بلکه کس دیگری خطا کرده بود که داور با نشان دادن کارت دوم به این بازیکن او را به اشتباه از زمین اخراج کرد.
وی دراین مورد اظهارداشت: کمک داور ابتدا خطا را به نفع تیم ما گرفت اما باشنیدن سوت داور جهت پرچم خود را تغییر داد.
سرمربی تیم استقلال اهواز گفت : این مساله باعث شد تیم ما گل دوم را دریافت کند .

مظلومی : تاکتیک ما درنیمه اول کنترل بازی بود

اهواز- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت : تاکتیک ما در نیمه اول دربرابر تیم استقلال اهواز بدلیل گرمای زیاد، کنترل بازی بود.

تیم فوتبال استقلال تهران جمعه شب درجریان هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه غدیراهواز با نتیجه دو بریک تیم استقلال اهواز راشکست داد.
به گزارش ایرنا پرویز مظلومی که درخاتمه این بازی درکنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود گفت: دو تیم دراین گرمای شدید یک بازی خوب و تماشایی را به نمایش گذاشتند.
وی با تقدیر ازبازیکنان تیمش اظهارداشت : درنیمه اول هدف ما کنترل بازی بود که بچه های ما بخوبی ازعهده این کار برآمدند.
مظلومی گفت : درنیمه دوم با انجام تعویضهای خود تاکتیک منطقی وقابل قبولی را به اجرا گذاشتیم که حاصل آن دوگلی بود که بدست آوردیم .
وی افزود : دراین نیمه بازی سراسر هجومی را به نمایش گذاشتیم بطوری که توپ و زمین در اختیار ما بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت : البته تیم حریف هم درنیمه اول صاحب موقعیت گل شد که به بار ننشست .
وی در خصوص داوری گفت : من بنا ندارم که در این خصوص صحبت کنم اگرچه در سه بازی گذشته ما مسایلی وجود داشت .
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درمورد تیم استقلال اهواز گفت : استقلال اهواز تیم خوب وریشه داری است اگر چه ضعفهایی دارد که باپد برطرف کند.
وی درمورد تعطیلی لیگ بعد از هفته پنجم بخاطر تیم ملی اظهارداشت : این فرصت خوبی است که تیمها می توانند مشکلات خود را برطرف کنند.

 

  • تیم فوتسال حفاری در برابر تیم یاسین پیشرو قم مغلوب شد

    اهواز- ایرنا- تیم فوتسال ملی حفاری در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران ودرجریان هفته ششم این دیدارها درخانه در برابر تیم فوتسال یاسین پیشرو قم مغلوب شد.

    به گزارش ایرنا دراین مسابقه که عصرجمعه درسالن شهرک نفت اهواز برگزار شد تیم فوتسال ملی حفاری با نتیجه سه بر یک مسابقه را به تیم یاسین پیشرو قم واگذار کرد.نیمه نخست این دیدار یک بر یک تمام شده بود.این مسابقه را علیرضا عبدالغنی ، حامد حدیدی ، مهدی حقوقی و عبدالرحیم محمدی قضاوت کردند.
    تیم فوتسال ملی حفاری با این شکست در امتیاز هشت باقی ماند.


    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد