سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ماهشهر

سرمایه گذار آلمانی برای ساخت نیروگاه بادی در ماهشهر، منتظر واگذاری زمین

آبادان-ایرنا-مدیر دفتر مدیریت انرژی و مشاور سرمایه گذاری شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت:در صورت واگذاری زمین مناسب، سرمایه گذار ساخت نیروگاه بادی در شهرستان بندر ماهشهر، فعالیت خود را آغاز می کند.

محسن ارفاق روز سه شنبه در حاشیه امضای قرارداد ساخت نیروگاه بادی 100 مگاواتی در منطقه آزاد اروند به ایرنا گفت:بر اساس برنامه ریزی و مذاکرات انجام شده، نیروگاه 200 مگاواتی بادی با مشارکت سرمایه گذار آلمانی در شهرستان بندر ماهشهر ساخته می شود.
وی ادامه داد:مذاکرات اجرای این پروژه از سوی سرمایه گذار آلمانی، شرکت مجری و مسئولان شهرستان بندر ماهشهر انجام شده است و امیدواریم با فضای تعامل و همکاری بین بخشی موجود، مراحل بعدی اجرای کار نیز اجرایی شود.
ارفاق با بیان تاکید وزارت نیرو مبنی بر گسترش تولید برق از انرژی های پاک، تصریح کرد:با توجه به توانمندی های استان خوزستان، ساخت نیروگاه های بادی و فتو ولتائیک در دستور کار شرکت برق منطقه ای خوزستان قرار گرفته است.
مدیر دفتر مدیریت انرژی و مشاور سرمایه گذاری شرکت برق منطقه ای خوزستان در پایان سخنانش گفت:بر اساس برنامه هدفگذاری، با ساخت نیروگاه در منطقه آزاد اروند و بندر ماهشهر، 300 مگاوات برق با استفاده از انرژی باد در این استان تولید می شود.
به گزارش ایرنا، قرارداد ساخت نخستین نیروگاه بادی 100 مگاواتی و 40 مگاواتی فتو ولتائیک (خورشیدی و حرارتی) با مشارکت سرمایه گذار آلمانی و بخش خصوصی در منطقه آزاد اروند روز سه شنبه در آیینی با حضور مسئولان امضا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد