سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

واکنش مدیرعامل باشگاه به حضور بازیکنان فولاد در میهمانی شبانه

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان درخصوص حضور بازیکنانی از این تیم در یک میهمانی شبانه و دستگیری یکی از این بازیکنان در حالتی نامتعادل، گفت: خودمان را ملزم می​دانیم که برابر چنین مواردی بایستیم.

علیرضا اژدری​زاده در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: به نظرم پرداختن به این موضوعات خیلی خوب و حرفه​ای نیست و ممکن است برای هر کسی در زندگی شخصی​اش مشکلی پیش بیاید ولی آیا برای آن‌ها هم رسانه​ای می​شود یا فقط قشر خاصی در مرکز توجه قرار می​گیرند؟ انتظار داشتیم که خیلی به این موضوع پرداخته نمی​شد و آبروی آن بازیکن حفظ می​شد.

وی گفت: به هر حال آن‌چه که من توصیه می​کنم این است که افراد زندگی سالم داشته باشند تا هم در مقابل خود و هم جامعه سربلند باشند و بتوانند زندگی موفقی داشته باشند و مطمئنا فرد هر چقدر بتواند از خودش مراقبت کند، موفق​تر خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با بیان این‌که باشگاه با چنین مواردی برخورد خواهد کرد، افزود: ما وظیفه خود می​دانیم که در مقابل چنین مواردی برخوردهای لازم را انجام دهیم. در هر صورت ما بخشی از جامعه هستیم و جامعه​مان نیز کاملا مخالف چنین مواردی است و ما هم خودمان را ملزم می​دانیم که برابر چنین مواردی بایستیم.

وی تاکید کرد: از دوستان می​خواهم خیلی به این مسایل نپردازند، چرا که آبروی فرد در میان است. در هر صورت در حال حاضر هیچ چیزی معلوم نیست و بازیکن مورد نظر روز گذشته نیز سر تمرین تیم حاضر شد و قانون می​گوید تا زمانی که حکمی در خصوص کسی صادر نشده است، کسی حق ندارد نسبت به آن فرد زود قضاوت کند و اگر چیزی قطعی شد، ما هم با آن برخورد خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد