سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز اهواز


محمد صفری، معاون مشارکتهای اقتصادی شهرداری اهواز خبر داد:
معاون مشارکتهای اقتصادی شهرداری اهواز با اعلام این خبر ، گفت : به زودی در جاده ساحلی کیانپارس حد فاصل خیابان های میهن و پنجم شرقی و در زمینی با مساحت بالغ بر 15 هزار متر مربع ، مجتمع سیاحتی – اداری – رفاهی شامل هتل 5 ستاره ، پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری – اداری – مسکونی احداث می شود
احداث هتل 5 ستاره ، پارکینگ و مجتمع تجاری با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حاشیه کارونبا سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت نهادهای عمومی، هتل 5 ستاره، پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری – اداری – مسکونی ساخته می شود.

معاون مشارکتهای اقتصادی شهرداری اهواز با اعلام این خبر، گفت : به زودی در جاده ساحلی کیانپارس حد فاصل خیابان های میهن و پنجم شرقی و در زمینی با مساحت بالغ بر 15 هزار متر مربع، مجتمع سیاحتی – اداری – رفاهی شامل هتل 5 ستاره، پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری – اداری – مسکونی احداث می شود.

محمد صفری گفت : حجـم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای اجرای این پــروژه بالغ بر دو هزار میلیارد ریال می باشد.

وی گفت : در این پروژه که پیرو توافقنامه مقدماتی مشارکت در سرمایه گذاری بین شهرداری اهواز و گروه ساختمانی تدبیر طراحی شده است، آورده شهرداری اهواز شامل زمینی به متراژ قریب به 9 هزار متر مربع ، عوارض صدور پروانه ساخت و هزینه های مربوط به اعمال ماده واحده است. در این طرح، سرمایه گذار نیز علاوه بر حدود 6 هزار متر مربع زمین در محدوده یاد شده و هزینه نقشه های اجرایی، تمامی هزینه های نقدی اجرای پروژه را بر عهده دارد.

محمد صفری افزود : لایحه این طرح جهت طرح در کمیسیون امور اقتصادی ، سرمایه گــذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر ، ارسال شد و پس از تصویب در بیست و نهمین جلسه آن کمیسیون ، جهت تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر می رود.

معاون مشارکتهای اقتصادی شهرداری اهواز  پیش بینی اولیه برای اجرای این پروژه را حدود 33 ماه اعلام کرد و گفت: در نظر است سهم مشارکت هر یک از طرفین بر مبنای آورده و هزینه های مربوط به پروژه، در قرارداد نهایی لحاظ شود.

شایان ذکر است، معاونت مشارکتهای اقتصادی شهرداری اهواز در حال پیگیری مراحل اداری و قانونی جهت عملیاتی بودن پروژه مورد بحث است و انتظار می رود با اجرای این پروژه های بزرگ ضمن احیای اراضی ساحلی غربی رودخانه کارون فرصت های جدیدی در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهری برای شهروندان و مهمانان شهر اهواز فراهم شود. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد