سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان


با پیمایش شبکه توزیع آب صورت گرفت
افزودن 300 انشعاب غیرمجاز به چرخه فروش آب در مسجدسلیمان

رئیس اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان از شناسایی و تبدیل وضعیت بیش از 300 انشعاب غیرمجاز در ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: افزودن 300 انشعاب غیرمجاز به چرخه فروش آب در مسجدسلیمان

منوچهر شریف‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان با بیان اینکه ساماندهی انشعابات غیرمجاز طبق یک برنامه‌ریزی منسجم در حال انجام است اظهار کرد: در ادامه فرآیند پیمایش و شناسایی انشعابات غیرمجاز، 322 فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و تعیین تکلیف و به چرخه فروش آب اضافه شد.

وی افزود: وجود اشتراک‌های غیرمجاز در مسجدسلیمان هزینه‌های جاری این اداره را افزایش داده و ارائه خدمات مطلوب به مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان، انشعابات غیرمجاز را به عنوان مهمترین عامل هدررفت آب دانست و تاکید کرد: ایجاد عدم تعادل فشار در شبکه توزیع به علت غیربرنامه‌ای بودن انشعابات، احتمال نشت آلاینده‌ها به شبکه در هنگام کاهش فشار شبکه، احتمال ایجاد آلودگی در شبکه هنگام اتصال به شبکه، استفاده بیش از حد استاندارد یا حد نیاز از آب به علت عدم اندازه‌گیری، عدم پرداخت آب‌بها، تشدید نشت از این انشعابات (به علت اینکه معمولا از اتصالات و لوله های غیراستاندارد استفاده می‌شود) و نصب غیراصولی آن از جمله مشکلاتی است که انشعابات غیرمجاز به وجود می‌آورند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930828000249#sthash.ZfqusP4W.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد