سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از بهبهان



ارسال به دوستان
با ثبت ملی گل نرگس خوزستان
بوی نرگس خوزستان سراسر ایران پیچید

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان گفت: گل نرگس بهبهان در سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ثبت ملی شده است.

خبرگزاری فارس: بوی نرگس خوزستان سراسر ایران پیچید

افشین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: پرونده ثبت ملی گل نرگس که از سال گذشته برای طرح در شورای ثبت تدوین و به سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ارسال‌ شده بود، امروز به ثبت رسیده است.

وی افزود: این اثر ملی در فهرست آثار طبیعی استان به ثبت رسیده و امسال برای برداشت گل نرگس در خوزستان برنامه ویژه‌ای در نظر داریم.

حیدری با اشاره به اینکه گل نرگس بهبهان منحصر به‌فرد است، گفت: برداشت گل نرگس در شهرستان بهبهان بسیار منحصر به‌فرد است و 8 هزار شاخه نخست برداشت‌ شده از مزارع نرگس بهبهان به ساحت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) اهداء می‌شود که برنامه‌ای سراسر معنوی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به اینکه رئیس سازمان میراث فرهنگی به این منظور به خوزستان سفر خواهد کرد، خاطرنشان کرد:  سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دی‌ ماه برای حضور در جشنواره گل نرگس استان خوزستان به این استان سفر خواهد کرد.

وی در پایان تأکید کرد: ستاد برگزاری جشنواره گل نرگس در روزهای آینده در خوزستان تشکیل خواهد شد و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام‌ شده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930828000453#sthash.AtMdgRiT.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد