سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شادگان



پایان مهلت سه روزه خانه کشاورز به سازمان آب و برق / وضعیت آب در شهرستان شادگان بحرانی است


کشت پاییزی گندم وجو
اهواز - خبرگزاری مهر: نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: ملت سه روزه خانه کشاورز به سازمان آب و برق برای تامین آب کشت کشاورزان امروز به پایان می رسد.

جواد کاظم نسب الباجی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حالی که مهلت سه روزه خانه کشاورز به سازمان آب و برق برای تامین آب کشاورزی شهرستان های اهواز، ماهشهر، هندیجان، شادگان، هویزه و دشت آزادگان، امروز به پایان می رسد، اخبار واصله از مسئولان خانه کشاورز شهرستان های مذکور حکایت از این دارد که آب مورد نیاز در شهرستان های حوزه رودخانه کرخه و مارون تامین شده و تنها وضعیت آب در شهرستان شادگان بحرانی است و رودخانه خشک است.

کاظم نسب الباجی ادامه داد: این در حالی است که بارش های محدودی که صورت گرفته باعث شده تا بذر کشاورزان در آستانه فاسد شدن قرار داشته باشد و اگر امروز، آب به کشاورزان نرسد تمامی بذرهای کاشت شده به دلیل کمبود رطوبت از بین خواهند رفت و خسارت هنگفتی را بر جای خواهد گذاشت.

وی با ابراز تاسف از نحوه عملکرد معاونت حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: در حالی که کشاورزان خوزستان، روزهای حساسی را سپری می کنند، معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب به عنوان عالی ترین مسئول توزیع آب کشاورزی، چند روزی است که به کشور امارات سفر کرده است.

نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز در پایان با تشکر از پیگیری سازمان آب و برق برای تامین آب کشاورزان از این سازمان خواست تا در اسرع وقت نسبت به تامین آب مورد نیاز کشاورزان شادگان اقدام لازم را صورت دهد و کشاورزان این منطقه از استان را از بلاتکلیفی نجات دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد