سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

ارسال به دوستان
نایب رئیس هیئت فوتسال بانوان خوزستان خبر داد
دعوت از ۴بانوی فوتسالیست خوزستانی به اردوی انتخابی تیم ملی

نایب رئیس هیئت فوتسال بانوان خوزستان از دعوت ۴بانوی فوتسالیست خوزستانی به دومین دوره اردوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان فوتسال کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: دعوت از ۴بانوی فوتسالیست خوزستانی به اردوی انتخابی تیم ملی

مینا بارانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: چهار بانوی فوتسالیست به نام‌های فرشته خسروی، زینب جمالزادگان، فاطمه کی منصور و کافیه هزاریان از استان خوزستان به این اردو فرخوانده شدند.

وی اظهار کرد: این اردو از سیزدهم تا هفدهم تیرماه در مجموعه ورزشی آزادی کمپ تیم‌های ملی فوتبال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در دومین اردوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان فوتسال بانوان 28 نفر دعوت شدند تا از بین این نفرات بر‌ترین‌ها انتخاب و به مرحله بعدی اردوی تیم ملی فراخوانده شوند.



نائب رئیس هیئت فوتبال بانوان استان خوزستان:
فراخوان 3 بانوی فوتبالیست خوزستانی به اردوی تیم ملی زیر 16 سال

نائب رئیس هیئت فوتبال بانوان استان خوزستان گفت: سه بانوی فوتبالیست زیر 16 سال استان خوزستان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

خبرگزاری فارس: فراخوان 3 بانوی فوتبالیست خوزستانی به اردوی تیم ملی زیر 16 سال

مینا بارانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این اردو از هفدهم تا بیست و یکم تیر ماه در مجموعه ورزشی آزادی، کمپ تیم‌های ملی فوتبال برگزار می‌شود.

وی افزود: این اردو با حضور 28 فوتبالیست بانو از استان‌های خوزستان، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، کرمانشاه، کرمان، گلستان، فارس، خراسان رضوی و مازندران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مریم آب فیتیله، هستی افشار و نیلوفر کازرونی نیز از استان خوزستان در اردوی آمادگی تیم ملی زیر 16 سال فراخوانده شدند.

وی خاطرنشان کرد: دعوت شدگان می‌بایست عصر روز سه‌شنبه 17 تیر ماه خود را به مربی تیم ملی معرفی کنند.

بارانی در پایان یادآور شد: بازیکنان باید همراه خود معرفی‌نامه از استان مربوطه، وسایل ورزشی (لباس، کفش استوک، مقنعه) و کارت بیمه ورزشی داشته باشند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930411001305#sthash.eEJQhiMw.dpuf





با صدور بیانیه‌ای
مربیان و سرپرستان تیم‌های غیرفوتبالی آبادان خواستار ادامه حمایت پالایشگاه شدند

جمعی از مربیان و سرپرستان تیم‌های بسکتبال و فوتسال بانوان و بسکتبال و واترپلو آقایان با صدور بیانیه‌ای خواستار ادامه کار و همکاری و حمایت شرکت پالایش نفت آبادان از آنان شدند.

خبرگزاری فارس: مربیان و سرپرستان تیم‌های غیرفوتبالی آبادان خواستار ادامه حمایت پالایشگاه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جمعی از مربیان و سرپرستان تیم‌های بسکتبال و فوتسال بانوان و بسکتبال و واترپلو آقایان در بیانیه‌ای خواستار ادامه کار و همکاری و حمایت شرکت پالایش نفت آبادان از آنان شدند.

در این نامه که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس خوزستان قرار دارد خطاب به مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش کشور آمده است: جوانان آبادان و فرزندان و کارکنان پالایشگاه پس از هشت سال مقاومت در مقابل متجاوزگران بار دیگر و این‌بار در عرصه ورزش و در رشته‌های بسکتبال، واترپلو و فوتسال در بخش بانوان و آقایان افتخارآفرینی کرده و توانستند دل مردم آبادان را شاد و خانواده بزرگ وزارت نفت را مسرور کنند.

در ادامه آمده است: لذا پس از کسب عناوین قهرمانی شور و شعفی در مردم ایجاد و به دنبال آن تبریکات و تبلیغات در رسانه‌های ملی و جراید باعث شد استقبال خانواده‌ها و علاقه‌مند شدن نونهالان و نوجوانان آبادان و فرزندان نفت به این رشته‌ها بیش از پیش شود که این امر بار مسئولیت متولیان این رشته‌های ورزشی (سرپرستان و مربیان) و در رأس آن مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت را بیشتر و دغدغه‌ها و نگرانی‌های اهل ورزش را به همراه داشت، نگرانی از این نظر که راه‌هایی که به بیراهه می‌رفت را نباید تکرار کرد.

مربیان و سرپرستان تیم‌های بسکتبال و فوتسال بانوان و بسکتبال و واترپلو آقایان در بخش دیگری از این نامه آورده‌اند: در سال‌های گذشته (حدودا از سال 89 تا 91) تیم‌های ورزشی غیرفوتبالی بانوان و آقایان تحت نظر باشگاه صنعت نفت قرار داشتند و از آن جا که سیاست‌های ورزشی باشگاه صنعت نفت مبنی بر تمرکز بسیار زیاد بر ورزش فوتبال آقایان بود لذا وضعیت دیگر تیم‌های غیر فوتبالی از نظر دریافت به موقع بودجه، تدارکات و هزینه‌ها و نیز برنامه‌ریزی‌های بلند مدت برای ارتقای آنها همیشه در حالت نابسامانی و پاره‌ای از ابهامات قرار داشت.

در بخش دیگری چنین آمده است: برگزاری جلسه و صحبت کردن با مسئولان باشگاه بسیار مشکل بود، زیرا مسئولان صنعت نفت حتی الامکان وقت برگزاری جلسه با تیم‌های فوتبالی در رده‌های مختلف مدارس فوتبال، آکادمی، تیم‌های امید و نوین و تیم بزرگسالان را داشتند، لذا عدم صرف وقت برای تیم‌های غیرفوتبالی و برگزاری جلسات موجب گردید اصولاً حضور یا صعود این تیم‌ها که نماینده شهر آبادان و فرزندان شرکت نفتی آبادان در دیگر شاخه‌های ورزشی بودند برایشان اهمیتی نداشته و تا آن جا که در چند سال گذشته به دفعات با تغییر مدیریت باشگاه قصد حذف تمام تیم‌های غیر فوتبالی را داشتند، به‌عنوان مثال تیم بسکتبال بانوان و آقایان در سال 91 تنها 20 ساعت مانده به آغاز مسابقات آن هم با تلاش و پیگیری‌های مسئولان پالایشگاه و دستور رئیس پالایشگاه بسته و به مسابقات اعزام شد و این در حالی است که هنوز هم بعد از گذشت دو سال دستمزد قرارداد این تیم‌ها به طور کامل تسویه نگردیده است.

در ادامه این نامه آمده است: از طرفی تیم‌داری فقط در رده بزرگسالان و حضور در لیگ‌های معتبر کشور بدون سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه امکان پذیر نیست که این امر با برنامه‌ریزی‌های تدوین شده بلند مدت و در قالب آن برنامه‌های یکساله در رده‌های مختلف سنی به‌منظور تقویت تیم‌ها در پایه و برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه مربیان و ورزشکاران برای تربیت نیروهای جوان شرکت نفتی با همکاری مسئولان پالایشگاه و امور ورزش از سال گذشته آغاز به فعالیت کرده است.

مربیان و سرپرستان تیم‌های بسکتبال و فوتسال بانوان و بسکتبال و واترپلو آقایان در ادامه آورده‌اند: این در حالی است که این مهم در باشگاه صنعت نفت با وجود مشغله فراوان باشگاه و حواشی زیاد فوتبال کشور و عدم امکانات سخت افرازی میسر نیست.

مربیان و سرپرستان تیم‌های غیرفوتبالی با ابراز خرسندی از اینکه با تصویب شورای ورزش وزارت نفت و پالایش و پخش در سال 92 تمام تیم‌های ورزشی غیرفوتبالی تحت پوشش پالایشگاه و امور ورزش آبادان قرار گرفتند گفته‌اند: نتیجه این تصمیم عقلایی و نیز رسیدگی‌های به موقع مسئولان پالایشگاه یا به عبارتی شخصیت بخشیدن به این تیم‌ها و ورزشکارانشان منجر به کسب مقام‌های متعدد از جمله قهرمانی بسکتبال آقایان در لیگ دسته یک کشور و صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور، قهرمانی تیم واترپلو آقایان در لیگ دسته یک کشور و صعود به لیگ برترکشور، کسب مقام نائب قهرمانی تیم فوتسال بانوان در مسابقات سوپر لیگ کشور و صعود تیم بسکتبال بانوان به سوپر لیگ بانوان کشور شد.

در پایان این بیانیه آورده شده است: با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات و نیاز به بسته شدن و برنامه‌ریزی هر چه سریع‌تر تیم‌ها برای آغاز فصل جدید و نیز موقعیت مناسب و بروز شایستگی تیم‌ها در سطح کشور و سربلندی و افتخار برای پالایشگاه آبادان و آن مدیریت و همچنین مردم ایثارگر آبادان، ما مربیان و سرپرستان تیم‌های بسکتبال و فوتسال بانوان و تیم‌های بسکتبال و واترپلو آقایان خواستار ادامه کار و همکاری با شرکت پالایش نفت آبادان و نیز حمایت شما از این تیم‌ها هستیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930411000585#sthash.2PdOHq5g.dpuf





فرماندار ویژه آبادان:
چارت مدیریتی باشگاه نفت ظرف یک هفته مشخص می‌شود

فرماندار ویژه آبادان گفت: در نشستی که با معاون وزیر نفت در چند روز گذشته انجام شد، قرار شد در یک هفته آینده چارت مدیریتی این باشگاه مشخص شده تا این مشکل نیز برطرف شود.

خبرگزاری فارس: چارت مدیریتی باشگاه نفت ظرف یک هفته مشخص می‌شود

عزیزالله شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با تاکید بر احیای هر چه سریع‌تر جزیره شادمانی اظهار کرد: جزیره شادمانی یکی از موارد مورد تاکید استاندار خوزستان است که می‌تواند به لحاظ گردشگری تأثیر ویژه‌ای در روند پذیرش توریسم در آبادان داشته باشد، با انجام این مهم آبادان می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری خود را معرفی کند و تا ایام عید نوروز نیز این مکان برای گردشگری مهیا خواهد شد.

وی اضافه کرد: دژهای خاکی مربوط به سال‌های دفاع مقدس نیز در حال برچیدن شدن است و پیمانکار آن شهرداری آبادان است که در مرحله اول هشت کیلومتر از آن برداشته خواهد شد.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: بازارچه مرزی اروند نیز نقش مهمی در ایجاد رفاه و تولید اشتغال برای مردم دارد و در یک ماه آینده، بحث زیرسازی آن را آغاز می‌کنیم که این موضوع کمک شایانی را به بحث معیشتی مردم خواهد کرد.

وی در خصوص مشکلات مدیریتی موجود در باشگاه صنعت نفت یادآور شد: برای تیم صنعت نفت نیز به دنبال آن هستیم که دغدغه مردم آبادان و ورزش دوستان را رفع کنیم. در این خصوص ما دخالت نخواهیم کرد ولی توصیه‌هایی خواهیم کرد تا هر چه زودتر در بحث مدیریتی، این باشگاه به سر و سامان برسد.

شهبازی اضافه کرد: در نشستی که با معاون وزیر نفت در چند روز گذشته انجام شد، قرار شد در یک هفته آینده چارت مدیریتی این باشگاه مشخص شود تا این مشکل نیز برطرف شود و علاقه‌مندان شاهد یک تیم قدرتمند در مسابقات فصل آینده باشند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930411000490#sthash.y5iQVHLC.dpuf





تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان به بروجرد اعزام شد
ورزشی  15:10:16 1393/04/11
934-9381-5 کد خبر
RSS :: پرینتخبر آرشیوی

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای برپایی اولین اردوی خارج از استان خود، امروز راهی بروجرد شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از امروز برای برپایی یک اردوی 10 روز راهی بروجرد شد.

 

شاگردان باقری نیا در این اردو یک دیدار تدارکاتی با منتخب خرم آباد و احتمالا منتخب بروجرد برگزار خواهند کرد.

 

زردپوشان مسجدسلیمانی در این اردو ضمن کامل کردن مراحل بدنسازی خود، کارهای تاکتیکی را نیز آغاز می کنند.

 

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که اولین حضور خود را در لیگ برتر کشور تجربه می کند، تمرینات خود را از 17 خردادماه در مسجدسلیمان آغاز کردند و پس از آن به پیگیری تمرینات در اهواز پرداختند و امروز هم راهی بروجرد شدند.




ورزشگاه غدیر اهواز به هیات فوتبال خوزستان تحویل داده شد
ورزشی  13:57:59 1393/04/11
934-9181-5 کد خبر
RSS :: پرینتخبر آرشیوی

ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز به صورت رسمی به هیات فوتبال خوزستان تحویل داده شد.

 

کارون یعقوبی نژاد، دبیر هیات فوتبال استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: طبق قراردادی که چند روز پیش جهت تحویل این ورزشگاه بین اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان منعقد شد، این ورزشگاه امروز به صورت رسمی به هیات فوتبال استان تحویل داده شد.

 

وی در پاسخ به این سوال که هیات فوتبال چه برنامه ای برای استفاده از این ورزشگاه دارد؟ گفت: یکسری کارها درخصوص جایگاه خبرنگاران، ورودی تماشاگران و نحوه‌ی بلیت فروشی وجود دارد که باید آن ها را جهت بهتر شدن وضعیت، انجام دهیم.

 

دبیر هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: این اقدامات در دستور کار هیات فوتبال قرار دارد و در این زمینه از باشگاه های فولاد و استقلال خوزستان دعوت کرده ایم و همفکری ای انجام داده ایم و به جمع بندی نیز رسیده ایم.

 

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر با یک پیمانکار چمن جهت حفظ و نگهداری زمین چمن این ورزشگاه قرارداد داریم و برای حفاظت خود ورزشگاه نیز با یک شرکت قرارداد داریم. درکل برای حفظ و نگهداری این ورزشگاه تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

 

یعقوبی نژاد با بیان این که فقط تیم های لیگ برتری می توانند از این ورزشگاه استفاده کنند، گفت: مسابقات تیم های استقلال خوزستان و فولادخوزستان که لیگ برتری هستند، در این ورزشگاه برگزار می شود و بازی سایر تیم های حاضر استان در لیگ های یک، دو و سه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.


خبرنگار: 17028



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد