سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


رئیس هیئت کوهنوردی ایذه:
گرانی تجهیزات عامل بی‌توجهی به کوهنوردی شده است

رئیس هیئت کوهنوردی ایذه گفت: عدم درآمدزایی و گرانی وسایل ورزش کوهنوردی باعث بی‌توجهی مردم نسبت به این ورزش مفرح شده است.

خبرگزاری فارس: گرانی تجهیزات عامل بی‌توجهی به کوهنوردی شده است
 

احمد آقایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه عمده فعالیت‌های انجام گرفته توسط این هیئت را برگزاری کارگاهای آموزش کوهپیمایی مقدماتی و پیشرفته با حضور مربیان رسمی فدراسیون، قانونمند کردن و صدور مجوز فعالیت، همایش و پیمایش‌های یک و چند روزه و بازگشایی مسیرهای سنگ نوردی دانست.

وی در ادامه با تشریح اهداف و برنامه‌های این هیئت برای آینده، اشاعه فرهنگ درست کوهنوردی، برگزاری دوره‌های مقدماتی و پیشرفته کوهنوردی و سنگ نوردی، ملزم کردن سرپرست گروه‌ها به اجرای زیر ساخت‌ها، معرفی ارتفاعات و مناطق تفریحی کوهستانی شهرستان را به سایر کوهنوردان استانی و کشوری و همچنین برنامه صعود برای تمام کوهنوردان به منظور انتخاب تیم قدرتمند برای اعزام به قلل خارج از کشور را مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: تا به امروز 16 تیم فعال با مجوز رسمی در شهرستان ایذه مشغول فعالیت هستند اما متاسفانه گران بودن تجهیزات و درآمدزا نبودن این رشته ورزشی را عامل کمتر روی آوردن برخی خانواده‌ها و جوانان به سمت این ورزش شده است.رئیس هیئت کوهنوردی ایذه همچنین از اطلاع رسانی در خصوص اعلام برنامه‌های فصلی و شش ماهه خود از طریق سایت خبری این هیئت به علاقه‌مندان خبر داد.آقایی در پایان از تمام ادارات و نهادهای شهرستان برای تشویق کارمندان خود و سرمایه گذاری در این ورزش مفرح و ترویج آن دعوت به همکاری کرد.



فارس گزارش می‌دهد
فراخوان 4 فوتبالیست خوزستانی به اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان

چهار فوتبالیست خوزستانی به اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان زیر 16 سال دعوت شدند.

خبرگزاری فارس: فراخوان 4 فوتبالیست خوزستانی به اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان
 

مسئول کمیته فوتبال هیئت فوتبال استان خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: این اردو از چهاردهم تا 21 تیرماه در محل کمپ تیم‌های ملی تهران برگزار می‌شود.

عزیز صادقی افزود: 26 نفر از استان‌های اصفهان، مازندران، هرمزگان، گیلان، خوزستان، تهران، قم و فارس به این اردو دعوت شدند.

وی ادامه داد: محمد شمسی، مهرداد ابوالقاسم پور، میثم ناصری و بهزاد دودانگه نیز از استان خوزستان در اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان زیر 16 سال فراخوانده شدند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930410001398#sthash.uL2Hmx1o.dpuf



مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال خوزستان:
مربی دروازه‌بانان فولاد به استقلال خوزستان پیوست

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال خوزستان گفت: «سرداروف» مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال خوزستان شد.

خبرگزاری فارس: مربی دروازه‌بانان فولاد به استقلال خوزستان پیوست

عبدالنبی شولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: فرانو سرداروف به عنوان مربی دروازه‌بانان به تیم استقلال خوزستان پیوست.

وی خاطرنشان کرد: سرداروف به مدت یک فصل سکان دروازه‌بانان آبی پوشان خوزستانی را بر عهده گرفت.

وی ادامه داد: فرانو سرداروف در دو فصل گذشته نیز مربی دروازه‌بانان فولاد خوزستان بود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930410001393#sthash.bMLIUaDp.dpuf




جهت استعدادیابی برگزار می‎شود؛
مسابقات دوچرخه‌سواری بانوان مبتدی خوزستان 
ورزشی  11:30:16 1393/04/11
934-8981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رقابت های دوچرخه سواری مبتدیان خوزستان ویژه بانوان، جهت استعدادیابی برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- این مسابقات روز جمعه، 13 تیرماه در پیست دوچرخه سواری شهدای خوزستان در اهواز برگزار می شود.

 بانوان دوچرخه سوار در رده های سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت می کنند.

 هدف از برگزاری این مسابقات استعدادیابی است و از تمام شهرستان ها دعوت شده است تا در آن حضور پیدا کنند.

 در پایان این مسابقات نیز به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی که در آن عنوان مبتدی ذکر شده است، اهدا می شود.


خبرنگار: 17028



محمدرضا مهدوی: شرایط استقلال‌خوزستان خوب است/امیدوارم داماش به لیگ برگردد
ورزشی  9:35:53 1393/04/11
934-8581-5 کد خبر
RSS :: پرینت

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از پیوستن به این تیم گفت: با توجه به سقوط داماش به لیگ یک دوست داشتم سال های پایانی فوتبالم را در لیگ برتر بازی کنم و به همین دلیل ترجیح دادم به استقلال خوزستان بیایم.

 

محمدرضا مهدوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: من سال گذشته در تیم داماش بودم و با توجه به این که تیمم به لیگ یک سقوط کرده بود و همچنین مناسب نبودن شرایط مالی باشگاه ام، دوست داشتم سال های پایانی فوتبالم را در لیگ برتر بازی کنم و به همین دلیل ترجیح دادم از داماش جدا شوم.

 

وی ادامه داد: طی یکی دو سال گذشته از نظر روحی، روانی، فکری و فوتبالی در داماش خیلی اذیت شدیم و اگرچه شرایط مالی باشگاه خوب نبود ولی به نظرم خوب نتیجه گرفتیم. من فکر می کنم باشگاه آن چه را نسبت به بازیکنان متعهد می شد، عمل نمی کرد که این موضوع در طول مسابقات ما را اذیت کرد.

 

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به هر حال با توجه به این موضوع بیشتر بازیکنان ترجیح دادند که از تیم داماش جدا شوند. بازیکنان ما دوست دارند که در لیگ برتر بازی کنند و من هم با توجه به این موضوع ترجیح دادم به استقلال خوزستان که هم شرایط مالی و هم جو خوبی دارد، بیایم و امیدوارم در این تیم سال خوبی داشته باشم. امسال با توجه به سهمیه بندی که برای جذب بازیکن لیگ برتری تعیین شده، شرایط کمی سخت شده است و خیلی از بازیکنان لیگ برتری بیرون می مانند.

 

وی در ادامه با بیان این که از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز پیشنهاد داشتم، خاطر نشان کرد: من از تیم نفت مسجدسلیمان هم پیشنهاد داشتم ولی باتوجه به شرایطی که در استقلال خوزستان وجود داشت، ترجیح دادم به این تیم بیایم.

 

مهدوی با اشاره به این که از اردوی بروجرد به جمع تیم اضافه شدم، بیان کرد: روز گذشته اردوی مان در بروجرد به پایان رسید. در این اردو با تیم های منتخب بروجرد و منتخب خرم آباد بازی کردیم که به ترتیب به پیروزی و تساوی رسیدیم. خدا را شکر اردوی خوبی بود و بدنسازی خوبی نیز انجام دادیم.

 

وی افزود: پس از چند روز تمرین در اهواز به اردوی پردیس کرج می رویم و آن طور که من شنیده ام قرار است از بین تیم های پرسپولیس، گسترش فولاد و سایپا با دو تیم بازی تدارکاتی داشته باشیم. پس از این هم قرار است برای برپایی اردویی 10 روزه عازم ترکیه شویم.

 

هافبک جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه بیان کرد: من شرایط تیمی مان را خوب می دانم و با توجه به این که قرار است بازیکنان دیگری هم به تیم اضافه شوند، امیدوارم آقای ویسی بتواند تیم را به خوبی جمع و جور کند و در مسابقات بتوانیم بازی های خوبی انجام دهیم و نتیجه بگیریم.

 

وی با بیان این که امسال خیلی از تیم ها بازیکنان اصلی خود را از دست داده اند، گفت: به نظرم تیم ما امسال می تواند نتایج خوبی را کسب کند، البته هنوز مسابقات آغاز نشده اند و حرف زدن خیلی راحت است. تیم ما جوانان بسیاری دارد و امیدوارم در مسابقات خودی نشان دهیم. با جوانگرایی یا خیلی خوب یا خیلی بد نتیجه می گیریم که امیدوارم تیم ما خیلی خوب نتیجه بگیرد.

 

مهدوی در پایان عنوان کرد: من تیم داماش و شهر رشت را خیلی دوست دارم ولی در چند سال اخیر باشگاه داماش شرایط خوبی نداشت و فقط امیدوارم باز هم این تیم به لیگ برتر راه پیدا کند تا مردم آن شهر که فوتبال را خیلی دوست دارند، تیمی در لیگ برتر داشته باشند. این تیم واقعا یکی از تیم های پر تماشاگر است و امیدوارم به لیگ برتر برگردد تا بازیکنان بومی بازهم به این تیم برگردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد