سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



ماندن بختیار هم مثل ماندن فرکی است؟
کد مطلب : 46731
گروه ورزشی: بختیار رحمانی پس از بازگشت از برزیل طی تماسی به فولادی‌ها قول داده که در این تیم بماند.
ماندن بختیار هم مثل ماندن فرکی است؟
پیش از آغاز رقابت‌های جام‌جهانی در کنار بحث لژیونر شدن بختیار، صحبت‌هایی جدی درباره پیوستن او به استقلال هم مطرح می‌شد. هنوز از یاد نبرده‌ایم مصاحبه‌های او را که به صراحت استقلالی بودنش را فریاد زده بود. با این حال اما پس از بازگشت ملی‌پوشان از رقابت‌های جام جهانی انگار همه چیز برای رحمانی تغییر کرده است. بختیار که طی تماسی با مسوولان باشگاه فولاد از رفتن تعدادی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم به سایر تیم‌ها باخبر شده، قول مساعد داده که در این تیم می‌ماند. اگر اتفاق خاصی مانع از ماندن این بازیکن در فولاد نشود، همین روزها رحمانی برای تمدید قرارداد راهی اهواز خواهد شد. حسین ابن قاسم، سرپرست تیم فوتبال فولاد هم با تأیید این خبر به بانک ورزش می‌گوید: «بختیار صد در صد برای فصل آینده در فولاد می‌ماند. خود من با او صحبت کردم و به خودم گفت که نگران رفتن بازیکنان نباشید، چون من از فولاد نمی‌روم.» ابن‌قاسم همچنین تأکید می‌کند: «بختیار رحمانی یعنی فولاد و فولاد یعنی کاپیتانش بختیار رحمانی!»

البته سرپرست فولاد در بیان چنین اظهاراتی سابقه طولانی دارد همانطوریکه در باره ماندن فرکی هم به خبرنگاران گفته بود خودم مدیر برنامه هایش هستم و مطمئن باشید او در فولاد خواهد ماند!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد