سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



با حضور مسئولان استانی
امین صابری سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان خرمشهر شد

امین صابری به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان خرمشهر منصوب شد.

خبرگزاری فارس: امین صابری سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان خرمشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، پیش از ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم اداره ورزش و جوانان شهرستان خرمشهر با حضور مدیرکل تربیت بدنی استان خوزستان برگزار شد.

در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات عبدالحسین احسانی‌کیا، امین صابری به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمشهر منصوب شد و از امروز کار خود را در این اداره آغاز کرد.

این جلسه در محل اداره ورزش و جوانان خرمشهر و با حضور هیئت‌های ورزشی برگزار شد.

گفتنی است، احسانی‌کیا به مدت هشت ماه سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمشهر بوده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930407000654#sthash.lElPEptU.dpuf





به دلیل عدم حضور برخی اعضای شورای ورزش
جلسه شورای ورزش شهرستان آبادان لغو شد

جلسه شورای ورزش آبادان، به دلیل عدم حضور مدیران دستگاه‌های عضو این شورا، به دستور فرماندار شهرستان لغو شد.

خبرگزاری فارس: جلسه شورای ورزش شهرستان آبادان لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شورای ورزش شهرستان آبادان که قرار بود ظهر امروز در حضور دستگاه‌های مرتبط با امر در شهرستان آبادان و اعضای این شورا برگزار شود به دلیل عدم حضور روسای ادارات مرتبط به دستور فرماندار آبادان لغو شد.

فرماندار ویژه آبادان پس از لغو این جلسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و عنوان کرد: ورزش، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم آبادان است که برخی دوستان با غیبت خود در جلسه این شورا، عدم توجه خود را به این دغدغه‌ مردم آبادان نشان دادند.

عزیزالله شهبازی ادامه داد: این موضوع را به مدیران کل ادارات در استان اعلام می‌کنیم تا علت غیبت اعضای این شورا در جلسه مشخص و از تجدید آن جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: واقعاً متاسفم برای دوستانی که ادعا می‌کنند در حوزه ورزش و سلامت پیشگام هستند و امکانات ورزشی را برای این شهر فراهم می‌کنند، اما عملاً هیچ توجهی به امر ورزش و سلامت مردم در شهرستان آبادان ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ادارات آموزش و پرورش، تعاون کار و رفاه اجتماعی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت و معدن، شهرداری آبادان، دانشگاه صنعت نفت، جهاد کشاورزی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده علوم پزشکی و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان برای تشکیل این جلسه حاضر نشدند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930407000723#sthash.2fHZtwPJ.dpuf





رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد
برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی شکست حصر آبادان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی شکست حصر آبادان، برای نخستین‌بار با حضور همه رشته‌ها در آبادان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی شکست حصر آبادان

پیمان ادیبی در حاشیه لغو جلسه شورای ورزش شهرستان آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به‌زودی جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی سالروز شکست حصر آبادان برگزار خواهد شد و جزئیات برگزاری این تورنمنت اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: شورای ورزش شهر آبادان، که اواخر سال گذشته پس از پنج سال و 9 ماه توقف کار خود را از سر گرفت، قرار بود که امروز دومین نشست خود را برگزار کند که با عدم حضور برخی روسای دستگاه‌های مرتبط با امر و به دستور فرماندار ویژه آبادان که نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش و سلامت دارد، لغو شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان تصریح کرد: امیدوارم این جلسه در آینده نزدیک با حضور همه اعضا برگزار شود.

ادیبی عنوان کرد: در جلسه گذشته این شورا، سه مصوبه تبیین شد که در آن، همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی آبادان بود که با شکوه خاص و همکاری همه دستگاه‌ها برگزار شد.

وی افزود: همچنین آئین نامه شورای ورزش شهر آبادان بود که ضمن تبیین، بومی سازی شد و برای تصویب نهایی تحویل فرمانداری آبادان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان خاطر نشان کرد: مصوبه دیگر این جلسه که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، تشخیص زمین‌های دارای کاربری ورزشی بود که این کار نیز انجام شده است.

وی گزارشی از عملکرد این اداره در مدت تصدی مدیریت جدید ارائه داد و ابراز کرد: در این مدت روابط عمومی این اداره و مدیریت ارزشیابی و عملکرد اداره ورزش و جوانان آبادان را راه اندازی کردیم.

ادیبی اظهار کرد: همچنین تقویم یکساله هیئت‌های ورزشی شهرستان آبادان را از آنان خواستار شدیم و کمیته استقبال از قهرمانان آبادان نیز در این اداره تشکیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان اضافه کرد: اتاق فکر این اداره که متشکل از شش استاد برجسته دانشگاه در رشته تربیت بدنی است نیز فعال شده است.

وی یادآور شد: همچنین بانک جامع اطلاعاتی اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان نیز راه اندازی شده است و حاصل این فعالیت‌ها، رشد 75 درصدی این اداره در ساماندهی ورزشکاران شهرستان آبادان است.

ادیبی خاطر نشان کرد: در حال حاضر، 6 هزار و 500 ورزشکار در آبادان ساماندهی شده‌اند که از این تعداد 3 هزار و 950 تن آقا و 2 هزار و 50 نفر خانم هستند.

انتهای پیام/72013/صا20

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930407000814#sthash.JZBGu6zI.dpuf





برای فصل جدید
استقلال صنعتی خوزستان 2 بازیکن جدید جذب کرد

تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان برای فصل جدید دو بازیکن جدید جذب کرد.

خبرگزاری فارس: استقلال صنعتی خوزستان 2 بازیکن جدید جذب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان، دو بازیکن جدید جذب کرد.

مهدی مومنی لاریمی از تیم فوتبال صبای قم و محمدرضا مهدوی بازیکن سابق داماش گیلان از امروز به مدت یک فصل به خدمت استقلال صنعتی خوزستان درآمده‌اند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930407000479#sthash.imIGIAxv.dpuf





قهرمانی تیم پردیس اهواز در مسابقات ووشو

مسابقات هیئت ووشو قهرمانی اهواز برگزار شد و تیم پردیس اهواز به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

خبرگزاری فارس: قهرمانی تیم پردیس اهواز در مسابقات ووشو

رئیس هیئت ووشوی خوزستان در حاشیه برگزاری مسابقات ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این مسابقات با شرکت 60 ورزشکار از 6 باشگاه اهواز به صورت تیمی و در سالن ووشو ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

امیر هواشمی ادامه داد: این مسابقه، انتخابی تیم ووشو اهواز است تا بتوانیم با شناسایی نفرات برتر، آنها را برای شرکت در مسابقات استانی، که شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود آماده کنیم.

وی اضافه کرد: این رقابت‌ها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در اوزان مختلف برگزار شد.

رئیس هیئت ووشوی خوزستان در پایان با اشاره به بالا بودن سطح مسابقات، گفت: در پایان تیم پردیس اهواز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های باوی و ایثارگران هم اول و دوم شدند.



کاظمی:
تیم فوتبال نفت آبادان را تمام قد حمایت می کنیم/ معرفی هیئت مدیره جدید ظرف 10 روز آینده
آبادان – خبرگزاری مهر: معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از حمایت همه جانبه واحد متبوع خود از تیم فوتبال صنعت نفت خبر داد.

عباس کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش تاثیرگذار بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان در فوتبال کشور از دیرباز گفت: امروز دغدغه مردم آبادان رفع مشکلات این تیم و حضور آن در لیگ برتر است، ما این دغدغه را درک می کنیم و به طور قطع در جهت رفع مشکلات این تیم تلاشهای خود را به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: ظرف 10 روز آینده هیئت مدیره جدید تیم صنعت نفت آبادان معرفی می شوند. سعی داریم تا در ترکیب هیئت مدیره جدید از پیشکسوتان و ورزشکاران نامی و بومی منطقه بهره بیشتری ببریم.

کاظمی با بیان اینکه پیروزی هر تیم نفتی در میادین مختلف ورزشی سبب خوشحالی ما می شود، تصریح کرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای ما بسیار مهم است از این رو با همراهی و همدلی با مسئولان منطقه سعی داریم تا علاوه بر نگه داشتن تیم آن را برای حضور در لیگ برتر و حتی مسابقات باشگاه های آسیایی آماده سازیم.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران یادآور شد: ما عشق و علاقه مردم آبادان به تیم فوتبال صنعت نفت را به خوبی درک می کنیم و به پاس قدردانی از مقاومتها و جانفشانی های مردمی که سرافرازی و عزت را به میهمن اسلامیمان هدیه کردند به طور تمام قد از این تیم حمایت می کنیم.

کاظمی با بیان اینکه تعامل خوبی را با نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان محلی  داشته ایم، گفت: پس از معرفی هیئت مدیره جدید تلاشهای برنامه ریزی شده ای را در جهت راهی کردن تیم در مسابقات لیگ دسته یک و سپس صعود آن به لیگ برتر به عنوان هدف نهایی به انجام می رسانیم.
 


سرپرست تیم استقلال خوزستان: فهرست بازیکنان تیم تکمیل شد

اهواز- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با جذبˈمهدی مومنیˈ از تیم صبای قم و ˈ محمدرضا مهدویˈ از داماش گیلان فهرست این تیم برای شرکت درمسابقات لیگ برتر چهاردهم تکمیل شد.

ˈبهمن روشناییˈ عصرشنبه به خبرنگارایرنا افزود: با این دو بازیکن که از روز قبل در تمرینات این تیم در اردوی بروجرد بسرمی برند قرارداد یک ساله امضا شده است.

وی گفت: تیم استقلال خوزستان تاکنون 12 بازیکن جذب کرده است که شش نفر آنان لیگ برتری و شش نفر دیگر از دسته یک کشورهستند.

روشنایی افزود: این تیم برای فصل آینده خود درمسابقات ازوجود سه بازیکن خارجی ازکشورمالی استفاده می کند که موسی کولیبالی از فصل گذشته درتیم استقلال خوزستان حضوردارد و ازدوبازیکن دیگر یکی در درون دروازه ودیگری درخط حمله استفاده خواهد کرد.تیم فوتبال استقلال خوزستان که از روز 31 خردادماه گذشته تمرینات خودرا دراهواز شروع کرد هم اینک در اردوی بروجرد بسر می برد.


نایب‌قهرمانی اندیمشک در مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ کشور
ورزشی  16:41:7 1393/04/07
934-5281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

تیم مرکز جراحی‌پاستوراندیمشک در مرحله اول مسابقات‌ کشتی‌ فرنگی فصلی جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور  به عنوان نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد.

  به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه خوزستان- این رقابت‌ها پنجم تیرماه در سالن شهید بابایی شهرستان قزوین برگزار شد که تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک به عنوان نماینده خوزستان در این رقابت‌ها توانست با استفاده از ترکیبی کاملا بومی، نایب‌قهرمان شود. تیم شهدای هفتم تیر نیز که از چند چهره غیر بومی از جمله کشتی‌گیران خوزستانی بهره می‌برد، قهرمان شد و صبای قم نیز در جایگاه سوم قرار گرفت. 

در این مسابقات عبدالمحمد پاپی، رسول گرمسیری و مهدی هدایی به ترتیب در وزن‌های 59، 71 و 80 کیلوگرم به قهرمانی رسیدند، محمد رسولی در وزن 85 کیلوگرم در مکان سوم ایستاد و مسعود نعمت‌چکانی در وزن 130 کیلوگرم نایب‌قهرمان شد.



قهرمانی مسجدسلیمان در مسابقات چندجانبه وزنه‌برداری خوزستان
ورزشی  16:7:14 1393/04/07
934-5181-5 کد خبر
RSS :: پرینت

عنوان قهرمانی رقابت‌های چندجانبه وزنه‌برداری خوزستان به اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان رسید.

 

سیدعلیرضا قریشی، رییس هیات وزنه‌برداری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات ششم تیرماه با حضور پنج تیم به میزبانی نفت‌مسجدسلیمان برگزار شد.

 

وی با بیان این‌که این مسابقات به دستور استاندار و با همکاری آقای گروهی، فرماندار مسجدسلیمان برگزار شد، گفت: در این پیکارها تیم‌‌های اداره ورزش و جوانان دزفول، مسجدسلیمان، شوشتر، ایذه و نفت‌مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند.

 

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات اشاره و عنوان‌کرد: اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان قهرمان شد، نفت‌مسجدسلیمان در جایگاه دوم قرار گرفت و اداره ورزش و جوانان دزفول عنوان سوم را به دست آورد.

 

وی بیان‌کرد: در پایان این پیکارها، بهرنگ شیخی و سجاد محمودی هر دو از اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان به ترتیب در وزن‌های 56- و 62- کیلوگرم، رامتین صالحی از اداره ورزش و جوانان ایذه در وزن 69- کیلوگرم، حسین اسدی و مهرداد ورناصری هر دو از نفت مسجدسلیمان به ترتیب در وزن‌های 77- و 85- کیلوگرم، حسین بلدی از اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در وزن 94- کیلوگرم، حامد موسایی از اداره ورزش و جوانان دزفول در وزن 105- کیلوگرم و محمد کرم‌زاده از اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در وزن 105+ کیلوگرم قهرمان شدند.

 

قریشی در پایان خاطرنشان‌کرد: سطح مسابقات خوب بود و به تیم‌های اول تا سوم از سوی هیات وزنه‌برداری استان جام قهرمانی اهدا شد. همچنین به نفرات اول تا سوم هر وزن از سوی امور ورزش و جوانان نفت‌مسجدسلیمان هدایایی اهدا شد.




2 نشان نقره و برنز، حاصل تلاش تکواندوکاران خوزستانی در کشور
ورزشی  15:49:11 1393/04/07
934-5081-5 کد خبر
RSS :: پرینت

تکواندوکاران خردسال خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور به دو نشان نقره و برنز دست پیدا کردند.

 

حسن محمدزاده، سرمربی تیم تکواندو خردسالان استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این پیکارها پنجم و ششم تیرماه به میزبانی تهران برگزار شد.

 

وی درباره مدال‌آوری تکواندوکاران استان در این مسابقات عنوان‌کرد: آرین شجاعی و سینا کلاه‌کجی از ‌خوزستان به ترتیب در وزن‌های دوم و ششم به مدال های نقره و برنز رسیدند.

 

سرمربی تیم تکواندو خردسالان خوزستان گفت: عملکرد تکواندوکاران استان بسیار خوب بود. سطح مسابقات نیز خیلی بالا بود و استان‌های تهران و اصفهان که همیشه حرف برای گفتن داشتند، در این دوره از مسابقات نتوانستند روی سکو قرار بگیرند. بازیکنان ما تلاش خود را کردند و در سه وزن هم پای سکو، شکست خوردیم.

 

شناخت نفرات برتر مسابقات انتخابی کیک‌بوکسینگ خوزستان
ورزشی  15:42:25 1393/04/07
934-4981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

نفرات برتر رقابت‌های انتخابی کیک‌بوکسینگ WKA خوزستان معرفی شدند.

 

مهرداد چراغی، مسوول کمیته کیک‌بوکسینگ WKA هیات ورزش‌های رزمی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این مسابقات روز گذشته، ششم تیرماه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در اهواز برگزار شد.

 

وی گفت: کیک‌بوکسینگ‌کاران اهواز، رامشیر، باوی، اندیمشک، ایذه، قلعه‌تل، باغملک، شوشتر، مسجدسلیمان و رامهرمز در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند.

 

مسوول کمیته کیک‌بوکسینگ WKA هیات ورزش های رزمی خوزستان درباره نفرات برتر رده سنی نونهالان عنوان کرد: در وزن‌های 25-، 30-، 35-، 45- و 50- کیلوگرم به ترتیب حسین صافی از رامشیر، علیرضا چهارمحالی از شوشتر، رضا پیکارزاده از باغملک، محمد میاحی از باوی و امیدرضا گودرزی از شوشتر قهرمان شدند.

 

وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نیز رامین پیکارزاده از باغملک، جاوید رحیمی از شوشتر، پوریا موسوی از قلعه‌تل، محمد محیسنی و عبدالله بنگانی هر دو از باوی، محمدرضا نبهانی و امین ربیعی هر دو از اهواز و نوید رشیدی‌زاده از شوشتر به ترتیب در وزن‌های 30-، 35-، 40-، 45-، 50-، 55-، 60- و 60+ کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفتند.

 

چراغی به نفرات برتر رده سنی جوانان اشاره کرد و گفت: دانیال مرادی از باغملک، شجاع بنگانی از باوی، امیر صادقی‌نژاد از اهواز، حامد سواری از باوی، محمد ولی‌پور از اندیمشک، هاشم خرم‌روز از باغملک و جاسم امیری از باوی به ترتیب در وزن های 45-، 50-، 55- ، 60-، 65-، 70 – و 70+ کیلوگرم قهرمان شدند.

 

وی با بیان این‌که سطح مسابقات نسبت به گذشته بهتر شده بود، خاطرنشان‌کرد: کیک‌بوکسینگ‌کاران شهرستان های شوش، بهبهان و دزفول که در رده سنی نوجوانان خوب هستند، در این دوره از مسابقات به دلیل مشکلاتی که داشتند، شرکت نکرده بودند. تیم استان خود را برای شرکت در مسابقات کشوری که 21 تا 25 مردادماه در بابلسر برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

 

مسوول کمیته کیک‌بوکسینگ WKA هیات ورزش های رزمی خوزستان در پایان عنوان کرد: در پایان مسابقات نیز سبحان نظامی که در رده سنی جوانان وزن 55 کیلوگرم نایب‌قهرمان شده بود، به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد.




امین نیکفر ورودی آسیا را کسب کرد
ورزشی  15:11:31 1393/04/07
934-4881-5 کد خبر
RSS :: پرینت

امین نیکفر، ملی‌پوش المپیکی ایران توانست در مرحله اول رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور، ورودی مسابقات آسیایی را به دست آورد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- نیکفر از تیم دو و میدانی هیات استان توانست در ماده پرتاب وزنه با ثبت رکورد 19 متر 51 سانتی‌متر ضمن ایستادن در جایگاه نخست، ورودی مسابقات آسیا را هم کسب کند.

 مرحله اول رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، پنجم و ششم تیرماه در ماده های مختلف به میزبانی تهران برگزار شد. 

سایر اعضای تیم هیات خوزستان موفق به کسب مقام در این مسابقات نشدند.




بختیار رحمانی: آرژانتینی‌ها برابر ما شوکه شدند/تمام حرف‌های کی‌روش را یادداشت کرده‌ام
ورزشی  15:4:13 1393/04/07
934-4781-5 کد خبر
RSS :: پرینت

هافبک تیم‌ملی ایران در جام جهانی برزیل با بیان این که کی‌روش من را به آرزویم رساند، گفت: خیلی‌ها باور نداشتند که تیم‌ملی در برزیل این گونه کار کند.

 

بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: جام جهانی خیلی خوب بود و من قبل از جام جهانی هم طی مصاحبه‌هایی که داشتم، گفته بودم که تیم‌ملی ایران می تواند نتیجه بگیرد، هر چند که خیلی ها ما را باور نداشتند و همین کارشناسانی که اکنون می گویند عملکرد تیم ملی خوب بوده است، در گذشته چنین نظری نداشتند، این به این دلیل است که در تیم و تمرینات ما حضور نداشتند. به هر حال من بابت عملکردمان خدا را شکر می کنم.

 

وی درباره دیدار نخست تیم ملی مقابل نیجریه توضیح داد: عملکردمان در این بازی خوب بود. البته نه به آن صورتی که مقابل آرژانتین کار کردیم. به هر حال این دیدار، بازی نخست‌مان بود و کمی سخت هم بود و همیشه دیدارهای اول در جام جهانی به این صورت است. در کل خدا را شکر توانستیم در این بازی به نتیجه مساوی برسیم.

 

ملی پوش تیم فولاد درباره دیدار دوم تیم ملی مقابل آرژانتین گفت: این دیدار که بازی معروفی است و مسی مقابل ما واقعا آن مسی ای که مقابل نیجریه بود، نبود. در این بازی با توجه به زحمتی که بازیکنان ما‌ن کشیدند و عملکرد خوبی که داشتیم، آرژانتینی ها برابر ما شوکه شده بودند. فوتبال کار تیمی است و ما در این بازی نشان دادیم که ایران اگر بخواهد می‌تواند آرژانتین را هم شکست دهد.

 

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه شد که تیم ملی مقابل آرژانتین آن قدر محکم بازی کرد؟ عنوان کرد: من تمام علت این موضوع را خود کی روش می دانم. واقعا حتی آن بازیکنانی هم که روی نیمکت بودند از بازیکنان درون زمین بیشتر انگیزه داشتند، چرا که ما جلسات تمرینی فوق‌العاده‌ای داشتیم و کی روش مسایلی را به ما می گفت که بسیار به ما انگیزه می داد. به هر حال صحبت های او باعث شد که تیم متحول شود و چینن بازی‌ای را مقابل آرژانتین انجام دهد.

 

رحمانی در پاسخ به این سوال که آیا خبر خوشحالی مردم در ایران با وجود شکست مقابل آرژانتین به شما رسید؟ گفت: بله، یا از طریق خانواده ها و یا از طریق رسانه ها متوجه شدیم.

 

وی در ادامه درباره دیدار سوم ایران مقابل بوسنی خاطرنشان‌کرد: مقابل بوسنی به برد نیاز داشتیم ولی واقعا بازیکنان تیم خسته بودند. من قبل از مسابقات می دانستم که بوسنی ما را خیلی اذیت می کند، چرا که تمام بازی های این تیم را دیده بودم. بازی های این تیم فوق‌العاده بود و باور کنید 10 برابر آرژانتین بهتر بودند. به هر حال ما هم خوب بودیم ولی واقعا بوسنی تیم خوبی بود.

 

بازیکن تیم‌ملی ایران در جام جهانی برزیل درخصوص جو رختکن تیم‌ملی پس از بازی با بوسنی و صحبت‌های کی‌روش، گفت: همه ما پس از بازی با بوسنی بعد از صحبت های شیرین و زیبایی که کی روش داشت، گریه کردیم. ما با صحبت های کی روش که مرور روزهای گذشته بود، به یاد گذشته، یاد روزهایی که با هم گذراندیم و سختی ها و خوشی ها افتادیم. او تمام این روزها را مرور کرد. به هر حال او در رختکن خداحافظی نکرد و من چیزی هم نشنیدم. در کل وقتی کی روش می گفت که دیگر چنین موقعیت‌هایی پیش نمی آید، دلتنگ شدیم و گریه کردیم.

 

وی عنوان کرد: من تمام حرف های کی روش را که در رختکن پس از بازی با بوسنی به ما گفت را یادداشت کردم. در واقع صحبت های او را از اردوی آفریقای جنوبی تا جام جهانی یادداشت کرده ام، چرا که تمام صحبت های او به درد من می خورد.

 

رحمانی با بیان این که امیدواریم کی روش بماند، گفت: زمانی که به ایران رسیدیم و می خواستم به اهواز بیایم، موقع خداحافظی از کی روش، خیلی از او تشکر کردم و به او گفتم که او من را به آرزویم رساند و در آخر هم به او گفتم که امیدوارم در تیم ملی ایران بماند.

 

وی در ادامه بیان کرد: به هر حال خود کی روش هم باید دوست داشته باشد که در ایران بماند، هر چند که خود او نیز بازیکنان و ایران را دوست دارد. همه نیز دوست دارند که او بماند، به هر حال باید به تصمیم او احترام بگذاریم. همه بحث کی روش مالی نبوده است و به نظرم ماندن او به سود فوتبال است. در کل هر چه خیر باشد، همان پیش می آید.  

 

رحمانی در پاسخ به این پرسش که حضور کی‌روش چه دستاوردهایی برای فوتبال ایران داشته است؟ گفت: کی روش همه را متوجه کرد که باید بگذارند مربی کار خود را انجام دهد. به نظرم تمام چیزهایی که به دست آورده ایم را مدیون کی روش هستیم و به دلیل این که همه پس از بازی با آرژانتین از بازی خوب ایران یاد می کنند، باید ممنون او باشیم. به هر حال امیدوارم در جام جهانی بعدی، بهتر کار کنیم.

 

وی در ادامه درباره این که تصمیمش برای ادامه همکاری با باشگاه فولاد چیست؟ خاطرنشان‌کرد: من تازه امروز به اهواز رسیدم و نیاز دارم که یک هفته استراحت کنم و پیش خانواده‌ام، همسرم و دخترم باشم. به هر حال من قبلا هم گفته ام که اولویتم با فولاد است. فولاد خانه من است و گفته ام که اگر لژیونر نشوم در این تیم می مانم.

 

رحمانی عنوان کرد: برخی هواداران حرف هایی زده اند که ناراحت‌کننده است ولی من از آن ها به خاطر این که من و تیمم را تشویق کرده اند، ناراحت نیستم. صحبت هایی که من داشتم با قصد و غرض نبوده است و به این صورت نبود که به کسی بر بخورد. به هر حال زمانی که من ایران نبودم، مصاحبه‌هایی از طرف من کار شده است. باز هم می گویم اگر از فوتبال ایران بیرون نروم، با فولاد کار می کنم. هر کسی آرزو دارد در فولاد بازی کند و ان‌شاالله که می مانم و بتوانیم از عنوان قهرمانی‌مان هم دفاع کنیم.

 

وی افزود: هنوز با آقای دهکردی صحبتی نداشته ام و پس از چند روز استراحت، این کار را انجام می دهم. از این که چند بازیکن از تیم ما جدا شده اند ناراحت هستم. باشگاه نباید بگذارد که بازیکنان بروند و اگر هم بازیکنان می روند حداقل بازیکنان خوبی جذب کند. من واقعا دوست دارم که فولاد یک هافبک وسط بسیار خوب خارجی جذب کند، هر چند که بازیکنان خوبی در این پست داریم.

 

درخشش شناگران کم‌بینا و نابینای خوزستانی در کشور
ورزشی  11:27:25 1393/04/07
934-4581-5 کد خبر
RSS :: پرینت

شناگران خوزستانی در دوازدهمین دوره رقابت های قهرمانی کم بینایان و نابینایان کشور 13 مدال طلا، نقره و برنز به دست آوردند.

 

حکیم حمادی، دبیر هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات از چهارم تیرماه به مدت سه روز در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی تهران برگزار شد.

 

وی بیان کرد: خوزستان در بخش جوانان با کسب شش مدال طلا و دو نقره نایب‌قهرمان شد و در بخش بزرگسالان هم با کسب پنج مدال برنز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

 

دبیر هیات ورزش‌های کم بینایان و نابینایان خوزستان گفت: در بخش جوانان محمد حزباوی در ماده های 50 متر قورباغه، 50 متر آزاد، 50 متر پروانه، 50 متر کرال پشت، 60 متر آزاد و 200 متر آزاد به نشان طلا رسید و در ماده های 100 متر کرال پشت و 400 متر آزاد نایب قهرمان شد.

 

وی به بخش بزرگسالان اشاره و عنوان کرد: امین گل‌مهمدی در ماده‌های 50 متر قورباغه، 50 متر کرال پشت و 60 متر کرال پشت و مهدی ثعالبی در ماده های 50 متر قورباغه و 100 متر قورباغه به نشان برنز دست یافتند.

 

حمادی در پایان گفت: در بخش جوانان با توجه به سرمایه‌گذاری که داشتیم، عملکردمان خیلی خوبی بود و این در حالی است که در گذشته مقامی در این رده سنی کسب نکرده بودیم و در بخش بزرگسالان نیز پیشرفتی نداشتیم.

 

 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد