سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سیاسی روز



دو هفته پیش و همزمان با اوج تهاجم گروه های تروریست تکفیری به برخی مناطق عراق، خبر رسید که تروریست ها با اسیر کردن سربازان شیعه عراقی، آنها را دسته جمعی به قتل رسانده اند. اکنون برخی تصاویر ماهواره ای به دست آمده از سوی منابع غربی، ضمن تأیید این موضوع، محل وقوع این اتفاق و به عبارتی، مکانی که به عنوان میدان اعدام از سوی تکفیری ها مورد استفاده قرار گرفته، نشان می دهد.
کد خبر: ۴۱۱۴۲۲
تاریخ انتشار:۰۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱-27 June 2014
انتشار اسنادی جدید از جنایات تکفیری‌ها در عراق + تصاویردو هفته پیش و همزمان با اوج تهاجم گروه های تروریست تکفیری به برخی مناطق عراق، خبر رسید که تروریست ها با اسیر کردن سربازان شیعه عراقی، آنها را دسته جمعی به قتل رسانده اند. اکنون برخی تصاویر ماهواره ای به دست آمده از سوی منابع غربی، ضمن تأیید این موضوع، محل وقوع این اتفاق و به عبارتی، مکانی که به عنوان میدان اعدام از سوی تکفیری ها مورد استفاده قرار گرفته، نشان می دهد.

به گزارش «تابناک»، سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرده، بررسی تصاویر ماهواره ای و همچنین برخی تصاویر منتشره از سوی تروریست های حاضر در عراق، نشان می دهد که تکفیری ها در اواسط ماه جاری میلادی، دست کم 160 اسیر خود را در شهر تکریت در شمال عراق به قتل رسانده اند. 

به نوشته «گاردین»، این سازمان اعلام کرده این ترویست ها که خود را متعلق به گروه «داعش» معرفی کرده اند، در فاصله یازدهم تا چهاردهم، ژوئن 160 تا 190 تن را در دو منطقه خاص در تکریت به گلوله بسته اند. البته در این گزارش درباره شمار کشته شدگان آمده: «به احتمال زیاد، شمار قربانیان بسیار بیشتر است؛ اما دشواری مکان یابی اجساد و بررسی منطقه، سبب شده انجام تحقیقات کامل امکان پذیر نباشد». 

انتشار اسنادی جدید از جنایات تکفیری‌ها در عراق + تصاویر

تروریست های تکفیری حدود دو هفته پیش و پس از تسلط بر شهرهای موصل و تکریت، تصاویری را منتشر کردند که نشان می داد عناصر تروریست، ده ها سرباز اسیر گرفته شده را وارد کامیون هایی نموده و سپس آن ها را به زانو زدن روی زمین در حالی که دستشان پشت سرشان است، وادار کرده اند. آخرین مجموعه این تصاویر، اجساد بی جان این سربازان را نشان می داد.

انتشار اسنادی جدید از جنایات تکفیری‌ها در عراق + تصاویر

پیتر بوکارت، مدیر امور اضطراری در سازمان دیده بان حقوق بشر تأکید کرده که عدد اعلام شده برای کشته شدگان (160 تن) برآورد حداقلی این سازمان بوده و شمار قربانیان بیش از این هاست. ژنرال قاسم الموسوی، سخنگوی ارتش عراق نیز اصالت تصاویر منتشره را تأیید و بر درستی خبر اعدام اسرا به دست تروریست ها در مناطق اشغالی تأکید کرده است.

الموسوی نیز گفته، بررسی این تصاویر از سوی کارشناسان نظامی عراقی بیانگر آن است که دست کم 170 سرباز پس از اسیر شدن به دست تکفیری ها، به ضرب گلوله به قتل رسیده اند. خود تروریست ها نیز پیشتر در ذیل تصاویر منتشره، تعداد اسرای کشته شده را «صدها تن» ذکر کرده بودند.

گاردین بر این باور است که این قتل عام و انتشار تصاویر آن، بیش از هر چیز با هدف ایجاد ترس در دل سربازان ارتش عراق و همچنین شیعیان این کشور انجام گرفته است. 

انتشار اسنادی جدید از جنایات تکفیری‌ها در عراق + تصاویر

در گزارش دیده بان حقوق بشر آمده که بنا بر تصاویر ماهواره ای، می توان دو گودال بزرگ را ـ که برای دفن دسته جمعی اجساد از آن ها استفاده شده ـ شناسایی کرد که در مکانی نزدیک به هم قرار دارند. با مقایسه این تصاویر با تصاویر مربوط به سال 2013 و نیز عکس های منتشره درباره واقعه مذکور، می توان نتیجه گرفت که قتل عام سربازان در محوطه ای نزیک یکی از کاخ های سابق صدام در حاشیه رود دجله انجام گرفته است.


سیستم ماهواره‌ای فرقه شیرازی در قم و هشدار به مسئولان
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۳
 
بنابر گزارش رسانه های فرقه انحرافی شیرازی، صادق شیرازی سردسته این فرقه،‌ امشب در شهر قم با افرادی که مبلغان ماه رمضان توصیف شده اند، جلسه دارد و قرار است این جلسه توسط هشت شبکه ماهواره ای وی به صورت زنده پخش شود.
سیستم ماهواره‌ای فرقه شیرازی در قم و هشدار به مسئولان
‫به گزارش خبرنگار جهان، شبکه های فرقه شیرازی با هزینه میلیون ها دلاری اداره می شوند و گزارش های مختلفی از تامین مالی آنها از سوی برخی دولت های اروپایی منتشر شده است.

اما فارغ از این موضوع، فعالیت و ارتباط ماهواره ای آزادانه صادق شیرازی و عواملش در قم با این شبکه ها که رسما تفرقه افکنی بین شیعه و سنی و ایجاد چند دستگی را در دستور کار قرار دارند، تعجب برانگیز است.

در واقع روشن نیست که چرا هیچ نظارت قانونی بر این ارتباطات ماهواره ای تفرقه افکن که با هزینه های سنگین و به مدد دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد - و استفاده از آنها نیازمند اخذ مجوز است-، اعمال نمی شود.

از سوی دیگر، یاسر الحبیب، داماد مجتبی شیرازی برادر آقای صادق شیرازی در یکی از همین شبکه های ماهواره ای، ملت عراق را به تجمع در مقابل بیت آیت الله سیستانی تحریک می کند به این بهانه که این مرجع تقلید با فتوای جهاد، مسلمانان را مقابل هم قرار داده است.

این رفتار در عین حال که اذعان ناخواسته به رویکرد اشتباه فرقه شیرازی در تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است، در واقع حمایت رسمی از گروهک تروریستی داعش هم هست زیرا خلاف ادعای فرقه شیرازی و به تصریح اهل سنت و تشییع، داعشی ها نه شیعه هستند و نه سنی. این گروهک تروریستی در هفته های اخیر علیه هر دو مذهب مسلمان مرتکب جنایات متعددی شده اند.



جزئیاتی از جلسه برخی نمایندگان با شمخانی درباره پرونده "کرسنت"
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۰
 
نماینده مردم تهران در مجلس جزئیات دیدار اخیر جمعی از نمایندگان مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره کرسنت را تشریح کرد.
جزئیاتی از جلسه برخی نمایندگان با شمخانی درباره پرونده
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با تشکر از اهتمام دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پیگیری فساد در پرونده کرسنت از جلسه اخیر تعدادی از نمایندگان مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد و گفت: یکی از نکات مطرح شده در این جلسه این بود که شورای عالی امنیت ملی هیچ محدودیتی را برای بیان نمایندگان در خصوص مباحث فساد در کرسنت اعمال نکرده و فقط حساسیت شورای عالی امنیت ملی بر مصاحبه‌ها و مطالبی بوده که در راستای نفی فساد به طور مستقیم و یا غیرمستقیم از سوی کارگزاران شرکت کرسنت بوده است.

وی ادامه داد: حساسیت شورای عالی امنیت ملی بر مطالبی بود که عناصر شرکت کرسنت آنها را تنظیم می‌کردند و به نام افراد برای انتشار به رسانه‌ها داده می‌شد. 

نماینده تهران خاطرنشان کرد: یکی از بی‌اخلاقی‌هایی که در این پرونده صورت گرفته این بود که شرکت کرسنت با پرداخت هزینه، محتوایی را تنظیم و آن را به برخی رسانه‌ها برای انتشار ارائه می‌کردند و این رسانه‌ها نیز به صورت آگهی این مطالب را منتشر و در قبال انتشار آن پول دریافت می‌کردند. لذا شرکت کرسنت به دنبال ایجاد فضایی مثبت درباره شرکت خود در ایران و جمع‌آوری این مصاحبه‌ها و گزارش‌ها و ارائه آنها به عنوان اسناد به دیوان داوری لاهه بوده است.

زاکانی تصریح کرد: الحمدلله با رصد دستگاه‌های مربوطه در کشور اسناد مالی این موضوع به دست آمده و برخی مطالبی که کارگزاران شرکت کرسنت مستقیماً تنظیم می‌کردند به دست آمده است. 

وی ادامه داد: این اسناد به دیوان داوری لاهه ارسال شده لذا بحث فساد در پرونده کرسنت امر محرزی است که باید پیرامون آن، دستگاه‌های مسئول در کشور پیگیری جدی خود را انجام دهند تا از طریق آن مانع تضییع حق و حقوق ملت ایران و زیاده‌خواهی‌های شرکت کرسنت شده و با مفسدانی که با دریافت پول و امکانات این خیانت بزرگ را در حق ملت ایران روا داشتند، برخورد شود.



همکاری دختر شجریان با شبکه تجزیه‌طلب وهابی!
تاریخ انتشار : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۱
 
«م. شجریان» دختر محمدرضا شجریان با شبکه تلویزیونی وابسته به تروریست‌های وهابی که برای تجزیه ایران فعالیت می‌کنند همکاری می‌کند!
همکاری دختر شجریان با شبکه تجزیه‌طلب وهابی!
به گزارش جهان،‌ کیهان نوشت: دختر محمدرضا شجریان و از اعضای گروه موسیقی وی، با حضور در شبکه بدنام «ایران فردا» وارد مرحله جدیدی از فعالیت سیاسی شد.

شبکه تلویزیونی میزبان دختر شجریان، یکی از بدنام‌ترین رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی است که حتی نزد ضدانقلاب هم به بدنامی مشهور است. علی‌رضا نوری‌زاده (جاسوس شناخته شده سرویس‌های امنیتی بیگانه) از مدیران این شبکه است. به اذعان وی، بودجه شبکه ایران فردا توسط وهابی‌های سعودی تامین می‌شود و هدف اصلی آن، تبلیغ برای تجزیه ایران است.

گفتنی است، محمدرضا شجریان چند روز پیش در مراسم دریافت پاداش خود از سفارت فرانسه ادعا کرد خود و خانواده‌اش هرگز به ملت خودش پشت نکرده‌اند این اظهارنظر ریاکارانه شجریان با عملکرد وی و برخی از اعضای خانواده‌اش در سال‌های اخیر کاملا در تعارض بوده است.

معلوم نیست پشت نکردن به ملت ایران در نظر شجریان چه نسبتی با درد دل ویژه به سی.ان.ان و دیدارهای محرمانه با مدیران بهائی «بی‌‌بی‌سی» و گرفتن عکس یادگاری با «اسماعیل خویی» شاعر ملحد فراری و آوازه‌خوان فاسد فائقه آتشین و... دارد!

شجریان در روزهای اول انقلاب در گفت‌وگو با یک نشریه گفته بود: «من اگر تف هم بندازم باز مردم برای شنیدن صدای من می‌آیند!»





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد