سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان



مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان:
60 درصد آلودگی هوای مسجدسلیمان ناشی از لوله‌کشی گازغیراستاندارد است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: بیش از 60 درصد آلودگی هوای شهر مسجدسلیمان ناشی از لوله‌کشی گاز غیراستاندارد و ترش است.

خبرگزاری فارس: 60 درصد آلودگی هوای مسجدسلیمان ناشی از لوله‌کشی گازغیراستاندارد است

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، ابراهیم پیرامون ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با مدیرکل محیط زیست خوزستان و روسای محیط زیست شهرهای واقع در حوزه عملیاتی این شرکت گفت: اولویت و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته وزارت نفت جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه با نفت و کاهش و حذف آلاینده‌های ناشی از این اقدام است.

وی ادامه داد: ساخت کارخانه گاز و گاز مایع (NGL 1700) به‌ منظور جمع‌آوری و فرآورش گازهای همراه با نفت، خروج واحد قدیمی نمره 9 از منطقه شهری و گسترش فضای سبز درون محوطه ادارات و کارخانه‌ها و کمربند بیرونی آن‌ها از دیگر اقدامات این شرکت به ‌منظور حفاظت از محیط زیست و گسترش فضای سبز است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به وجود حوزه‌های متعدد آبی از قبیل سد بزرگ گتوند، سد دز و سد بالارود در حوزه عملیاتی این شرکت و لزوم حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آبی گفت: اگر چه فعالیت‌های مستمر صنعت نفت برای صنعت کشور حیاتی تلقی می‌شود اما توجه به حفاظت از محیط زیست و گسترش فضای سبز از مهمترین برنامه‌های این شرکت است.

وی با تاکید بر اینکه بیش از 60 درصد آلودگی هوای شهر مسجدسلیمان ناشی از لوله‌کشی گاز غیراستاندارد و ترش است، خاطرنشان کرد: باید با گسترش شبکه گاز استاندارد این معضل قدیمی و دردسرساز شهروندان مسجدسلیمانی برای همیشه ریشه‌کن شود و برای پیشبرد و تحقق این هدف آماده هرگونه همکاری با شرکت گاز خوزستان هستیم.

پیرامون ادامه داد: محیط زیست میراثی است متعلق به همه و طبق اصل 50 قانون اساسی همه موظف به حفاظت از آن هستیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930404000782#sthash.twb82Q83.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد