سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش تکمیلی

 

درددل‌های شمسایی پس از سال‌های دوری از خوزستان
اقتصادی  15:0:49 1392/10/30

9210-13474-5 کد خبر
 

مدیرعامل جدید سازمان آب و برق خوزستان گفت: من با میل و رغبت از خوزستان نرفتم و معتقدم مدیران بومی باید در استان خود بمانند و در جهت رفع مشکلات مردم خدمات‌رسانی کنند.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه‌خوزستان- محمدرضا شمسایی امروز، 30 دی‌ماه در مراسم معارفه خود اظهارکرد: واقعیت این است که در چند سال اخیر بی‌محبتی‌های زیادی به من شد؛ به‌طوری که استاندار وقت حتی اجازه کار کردن را به من نداد و دو سال خانه‌نشین بودم.

 

وی با اشاره به قابلیت و منابع موجود در خوزستان بیان‌کرد: منابع عظیم آبی، انرژی و اراضی مستعد کشاورزی بسیاری در خوزستان وجود دارد اما متاسفانه وقوع چند سال جنگ تحمیلی باعث عقب‌ماندگی استان شد.

 

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان افزود: در چنین شرایطی اولاً باید در حفظ منابع موجود تلاش شود و ثانیاً دولت باید منابع مورد نیاز را تامین کند.

 

شمسایی تصریح‌کرد: این واقعیت است که بخش زیادی از منابع کشور از خوزستان تامین می‌شود. از اصلی‌ترین محورهای توسعه در خوزستان طرح 800 هزار هکتاری مقام معظم رهبری، در زمینه احیای منابع کشاورزی است.

 

وی ادامه‌داد: پس از گذشته 17 سال از تصویب اجرای این طرح، متاسفانه فقط 200 هزار هکتار از اراضی و 100 هزار هکتار از شبکه‌های فرعی به بهره‌برداری رسیده است.

 

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان تصریح‌کرد: در حال حاضر 7 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تأمین آب شرب نیاز است.

 

شمسایی یادآورشد: سیاست من در سازمان آب و برق به‌کارگیری جوانان است.

 

وی در پایان بیان‌کرد: باوجود این‌که بی‌مهری‌های زیادی از جانب برخی همکاران به من شده است اما قصد تلافی ندارم و می‌خواهم در کنار این افراد و سایر همکاران دیگر خدمات شایان‌تری به استان ارائه دهیم.

 

همچنین علیرضا رضانیا، مدیرعامل پیشین سازمان آب و برق خوزستان در این مراسم عنوان‌کرد: در تاریخ 28 دی‌ماه سال 88 این تکلیف بر عهده من گذاشته شد و امروز خوشحالم که این وظیفه خطیر از دوش من برداشته شد.

 

وی افزود: درست است که من خوزستانی نیستم اما 18 سال از عمر خود را در سازمان آب و برق خوزستان در خدمت و در جوار مردم خوزستان گذارندم.

 

کد خبرنگار: 17026

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد