سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک انتقاد وارده

 

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را بفرستد تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۳۷۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳ - 13 January 2014
جعفر کریمی در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:
بلاتکلیفی مسافران پروازهای متعدد شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) از دیشب تا کنون اعتراض شدید مسافرانی را به دنبال داشت که هیچ کس پاسخگوی آن‌ها نیست.

در اتفاقی عجیب پرواز شب گذشته بندرعباس به اهواز، سر از تهران در‌آورده و از دیشب تا کنون (عصر دوشنبه) مسافران این پرواز نمی‌دانند چه زمانی به سوی اهواز پرواز خواهند کرد. در همین حال مسافران سردرگم این پرواز می‌گویند، تاکنون هیچ پاسخ روشنی مبنی بر دلیل تغییر مسیر هواپیما از بندرعباس به تهران بدان‌ها داده نشده و شواهد نشان می‌دهد موضوعی غیر از بدی آب و هوا و یا مشکل فنی بوده است، زیرا مسیر بندر عباس به اهواز بسیار نزدیک‌تر از بندرعباس به تهران است.

در همین مدت یعنی از شب گذشته تا کنون پرواز‌های تهران به کیش، کرمان و بندرعباس نیز ‌‌دیرکرد بسیار داشته است؛ اما اتفاق عجیب دیگر، تأخیر پرواز امروز صبح تهران به بوشهر بوده که‌ به دنبال انجام نشدن این پرواز به مسافران گفته شده‌ که پرواز در ساعت ۱۱ صبح انجام می‌شود که باز هم انجام نشده و وعده ساعت ۲ و ۵۰ دقیقه و سپس ۳ و ۲۰ دقیقه را داده‌اند.

اما شواهد نشان می‌دهد در اقدامی غیرصادقانه، مسئولان پرواز ایران ایر بدون آنکه به مسافران اعلام کنند که می‌خواهند پرواز‌های ۶ صبح و ۳و ۴۰ دقیقه عصر بوشهر را یکی کنند و به همین دلیل بدون اعلام موضوع، مسافران را برای ساعت‌ها در فرودگاه بلاتکلیف گذاشته‌اند.

آخرین خبر دریافتی، حکایت از آن دارد که در صورت انجام پرواز، دو پرواز امروز بوشهر در قالب یک پرواز با هواپیمایی بزرگ‌تر ساعت ۴ انجام خواهد شد.

گفتنی است، تأخیر پروازهای متعدد امروز سبب شد تا پیش از ظهر امروز در ترمینال دو فرودگاه مهرآباد بی‌نظمی‌ شده و میان مسافران معترض و خسته با مدیریت ترمینال درگیری لفظی پیش آید‌. تأسف‌بار‌تر اینکه پذیرایی ‌از مسافرانی که به دلیل تأخیرهای متعدد ساعت‌ها بلاتکلیف در فرودگاه بوده‌اند، بسیار بی‌کیفیت بوده و این موضوع نیز بیشتر سبب ناراحتی آنان شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد