سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوش

 

این جشنواره که به مدت دو /2 روز پنجشنبه و جمعه 26 و 27 دیماه 92 با حضور 120 اسب از 9 شهرستان از استان خوزستان به میزبانی هیئت سوارکاری و اداره ی ورزش و جوان شهرستان شوش در ورزشگاه جهان پهلوان تختی این شهرستان برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ قضاوت این جشنواره به عهده ی سه/3 داور از یزد و خوزستان بود که بنا به گفته ی پورطالب مسئول کمیته ی برگزاری این جشنواره ، داوران به شاخص های گوناگون اسب ها از جمله ؛ تیپ ـ سر و گردن ـ بدن ـ دست و پا و نوع حرکت اسب ها را به هنگام خودنمایی در میدان دقیقاً زیر نظر داشتند . وی افزود : این جشنواره در دو بخش با شرکت اسب ها با توجه به شرایط سنی یک تا چهار سال به بالا به رقابت پرداختند .
عظیم آل کثیر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش ضمن اشاره به شهرستان های شرکت کننده گفت : اسب هایی از شهرستان های شوش ـ اهواز ـ دزفول ـ مسجدسلیمان ـ آبادان ـ خرمشهر ـ رامهرمز ـ اندیمشک و شوشتر حضور داشتند که در پایان طبق قضاوت دقیق داوران شهرستان شوش عنوان قهربانی این دوره را به نام خود رقم زد و شهرستان های اهواز و دزفول به ترتیب دوم و سوم شند .
از نکات مهم و قابل توجه این جشنواره می بایست ابتدا به حضور دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی اشاره نمود و در ادامه به حضور پر رنگ تماشاگران اشاره کرد که بعد از سالها مجددا به ورزشگاه تختی شوش آشتی کرده و در سرمای استخوان سوز دیماه تا اتمام مسابقات ماندند .  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد