سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

 

مدیر عامل جدید شرکت لوله سازی اهواز معرفی شد
 
اهواز - خبرگزاری مهر: طی مراسمی با حضور مسئولان شرکت لوله سازی اهواز، هیئت مدیره و مدیر عامل جدید این شرکت معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که صبح امروز سه شنبه برگزار شد از زحمات هیئت مدیره و مدیر عامل پیشین این شرکت تجلیل و عبدالحسین بساق زاده به عنوان مدیر عامل جدید و عضو هیئت مدیره این شرکت معرفی شد.

بساق زاده در ابتدای این نشست ضمن تشکر از کلیه مدیران و هئیات مدیره های قبلی شرکت لوله سازی اهواز اظهار کرد: ضمن پیگیری مجدد تولید، ثبات، اشتغالزایی و رضایت مندی پرسنل و سهامداران را جامه عمل می پوشانم.

وی افزود: شرکت لوله سازی اهواز یکی از با سابقه ترین و مهمترین شرکت های کشور و استان است.

مدیر عامل جدید شرکت لوله سازی اهواز گفت: همه تلاشم را برای پیشبرد اهداف این شرکت بکار می‌برم و از همه مدیران می‌خواهم که برای رسیدن به سطح متعالی با یکدیگر همکاری و همدیگر را یاری کنیم.

بساق زاده با بیان اینکه کارشناسان و کارکنان لوله سازی اهواز در گذشته ثابت کردند که توانایی انجام مهمترین و بزرگترین پروژه ها را با بهترین کیفیت و استانداردهای بین المللی دارند، افزود: چنانچه سهامداران شرکت همچون گذشته و شاید بیش از پیش حمایتهای مالی و معنوی خود را به این شرکت متوجه کنند، مجددا با همت پرسنل شرکت لوله سازی اهواز را به روزهای اوج خود باز می گردانیم.

به گزارش مهر، عبدالحسین بساق زاده دارای مدرک لیسانس و فارغ التحصیل 1368 رشته مهندسی مواد از دانشگاه صنعتی اصفهان است. وی تجربه 24 سال فعالیت در سمتهای مختلف شرکت لوله سازی اهواز در سیستم کنترل کیفیت را در کارنامه کاری خود دارد. بساق زاده همچنین از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

اعضای جدید هیئت مدیره شرکت لوله سازی اهواز نیز شامل محسن دل آویز ریاست هیئت مدیره، غلامرضا غفوری نائب رئیس هیئت مدیره، محمد حسن عساره نژاد، غلام حسین خالقی و عبدالحسین بساق زاده هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد