سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث در خوزستان

 

 واژگونی و برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو با تریلر در محور اندیمشک - خرم آباد چهار کشته بر جای گذاشت.
 
مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اندیمشک  گفت:این حادثه در نخستین ساعات بامداد روزگذشته  در محدوده شهر حسینیه به روستای تک تکاب در بخش الوار گرمسیری اندیمشک رخ داد.
علی اسکندری افزود:در این حادثه تصادف که در ۳۵ کیلومتری شهر اندیمشک رخ داد سواری پژو بر اثر سرعت زیاد واژگون و در باند مخالف در مسیر حرکت یکدستگاه تریلر قرار گرفت.
وی افزود:در این سانحه رانندگی بر ثر شدت برخورد تریلر با سواری پژو چهار نفر سرنشین پژو شامل یک زن،دو بچه و راننده در دم جان سپردند.
اسکندری گفت:طبق اعلام پلیس انحراف به چپ پژو و سرعت بالای آن علت بروز این حادثه بوده است.
محور اندیمشک بیدروبه و شهر حسینیه در جاده ترانزیتی اندیمشک - خرم آباد از محورهای حادثه خیز کشور می باشد.
 
 
 
 
جنازه مردی ۶۵ ساله که دو ماه از زمان مرگش سپری شده بود در محل سکونتش در دزفول کشف شد.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت:جنازه این فرد پس از تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر مفقود شدن مردی ۶۵ ساله ،توسط نیروهای امدادی در محل سکونتش پیدا شد.


مرتضی همایون نسب افزود:ماموران آتش نشانی پس از حضور در محل سکونت این فرد در کوچه ای در حوالی پل قدیم دزفول و گفت و گو با همسایگان با احتمال حبس وی در منزل بر اثر اتفاقی وارد خانه اش شدند.
وی افزود:نیروهای امدادی با حضور در محل پس از شکستن قفل درب منزل با جنازه این فرد ۶۵ ساله که مستاجر بوده و تنها زندگی می کردروبرو شدند.
همایون نسب گفت: همسایگان از بوی بدی که منطقه را فرا گرفته و باعث اذیت و آزار ساکنین محل شده بود با پلیس ۱۱۰ و آتش نشانی تماس گرفته بودند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: جنازه این مرد توسط ماموران آتش نشانی از منزل به سردخانه منتقل شد.
مرجع / ایرنا

 

 

دادستان عمومی و انقلاب هفتکل از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف و ضبط 560 گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
 
 رضا زنگنه گفت: با دریافت گزارش از پلیس آگاهی شهرستان هفتکل مبنی بر خرید و فروش موادمخدر توسط فردی به نام محمد. الف، دستور ورود به منزل متهم با رعایت موازین قانونی از جمله حفظ حقوق شهروندی، صادر شد.
 
وی ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس آگاهی و تجسس فرماندهی انتظامی هفتکل، با بازرسی از منزل متهم مقدار 560 گرم مواد مخدر شامل 470 گرم تریاک و 90 گرم سوخته تریاک کشف کردند.
 
زنگنه گفت: متهم ضمن اقرار به نگهداری مواد مخدر کشف شده، به فروش یک کیلو و نیم تریاک نیز اقرار کرد که پس از انجام تحقیقات لازم، با قرار وثیقه به زندان معرفی و پرونده پس از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه انقلاب اهواز ارسال شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب هفتکل افزود: این دادستانی در راستای برخورد با متجاوزین به امنیت و آسایش عمومی مردم و جلوگیری از توزیع و فروش مواد مخدر در شهرستان هفتکل، تدابیری را اتخاذ نموده است.
زنگنه به مخلین امنیت جامعه هشدار داد تا از تجاوز به حقوق مردم دست بردارند و در غیر این صورت با برخورد شدید دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.
مرجع / ایسنا
 
 
 دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر از دستگیری دو سارق مسلح آرایشگاه‌های زنانه خبر داد.علی‌رضا باوی اظهار کرد: به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت مسلحانه از محل آرایشگاه زنانه، ایراد ضرب و جرح عمدی و سرقت طلا و جواهرات توسط دو نفر خانم، موضوع به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: پلیس آگاهی خرمشهر پس از تحقیقات فراوان، متهمان خانم‌ها الف.الف و ف.م را دستگیر کردند که وسایل و طلاجات مسروقه نزد آنان کشف و ضبط شد.
 
باوی گفت: در این سرقت‌ها مادر به همراه دخترش، با استفاده از شوکر برقی اقدام به سرقت از آرایشگاه‌های زنانه می‌کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد