سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

 

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان:
منطقه آزاد اروند امتناعی به جلسات شورای سلامت نمی‌کند 

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: منطقه آزاد اروند امتناعی به جلسات شورای سلامت در این شهرستان نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: منطقه آزاد اروند امتناعی به جلسات شورای سلامت نمی‌کند 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مرتضی جعفری ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت‌ غذایی آبادان که با حضور مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: یکی از این مصوبات این شورا در خصوص مسقف‌کردن کانال‌های دفع آب در شهرستان بود که باید توسط شهرداری انجام می‌شد.

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: متاسفانه در این خصوص تاکنون اقدام قابل توجهی در این زمینه انجام نشده است.

جعفری تصریح‌کرد: یکی دیگر از مصوبات نیز در خصوص انتقال ترمینال برون شهری بود که قرار بود شهرداری بسترهای لازم برای این کار را فراهم کند.

وی اضافه‌کرد: برخورد با احشام سرگردان در سطح شهر و اخذ مجوز از دادستانی برای ذبح آنها از دیگر مصوباتی بود که شهرداری متولی آن بود.

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌کرد: همچنین رسیدگی به وضعیت فاضلاب منطقه احمدآباد مصوبه دیگر جلسه قبل بود که خوشبختانه در این خصوص اقدامات مناسبی از سوی شهرداری و مسئولان آبفا انجام شده است.

جعفری افزود: آغاز به کار مجدد ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد در آبادان نیز از دیگر مصوبات جلسه گذشته بود که تنها شهرداری آبادان گزارش کار خود را ارسال کرده و شهرداری‌های اروندکنار، چوئبده، منطقه آزاد اروند و پالایشگاه تاکنون گزارشی از اقدامات خود در راستای اتلاف سگ‌های ولگرد ارائه نکرده‌اند.

وی تصریح‌کرد: دیگر مصوبه جلسه قبل در زمینه وضعیت نامناسب بهداشتی در برخی از نقاط زیر محدوده منطقه آزاد اروند است.

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه‌کرد: با وجود اینکه از منطقه آزاد برای حضور در این جلسات دعوت می‌شود متاسفانه مسئولان این سازمان امتناعی به این جلسات نمی‌دهند.

جعفری خاطرنشان‌کرد: در حالی که باید محدوده منطقه آزاد اروند یک منطقه نمونه باشد اما شاهد وضعیت بسیار نامناسبی در برخی از این نقاط هستیم.

وی گفت: باتوجه به غیبت مسئولان منطقه آزاد در سه جلسه پیاپی شورای سلامت اقدامات قانونی لازم در این خصوص را انجام خواهیم داد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد