سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

 

 

صرف ماهانه 2.5 میلیارد تومان قیر برای آسفالت در اهواز
اجتماعی  11:24:0 1392/06/27

926-16414-5 کد خبر
 

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز گفت: در جهت بهبود وضعیت آسفالت خیابان‌ها 6 اکیپ فعال روکش آسفالت و یک اکیپ مکانیزه لکه‌گیری در سطح شهر در حال کار هستند.

 سعید باب‌المراد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: در حال حاضر 2 اکیپ روکش آسفالت در منطقه 4 کوی پردیس، یک اکیپ در سطح منطقه 2، یک اکیپ در منطقه کورش، یک اکیپ روکش در آخر آسفالت در سطح منطقه 7 و یک اکیپ نیز در سطح منطقه 8 مشغول کار هستند.

 وی ادامه داد: همچنین اکیپ مکانیزه لکه‌گیری در مسیر گلستان و در حال حاضر در خیابان 22 بهمن مشغول ترمیم سطوح آسفالتی است و پس از اتمام کار در این منطقه نیز کار خود را در پارک 18 هکتاری کوت‌عبدالله دنبال خواهد کرد.

 مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز گفت: با توجه به تردد شهروندان در طول روز در سطح شهر، برای جلوگیری از ایجاد اختلال در تردد مردم، کار روکش آسفالت و لکه‌گیری معمولا شبانه انجام می‌شود و تنها در خصوص آسفالت‌هایی که در کنار منازل هستند، ممکن است روشنایی نداشته باشیم و شب‌ها نتوان کار کرد که سعی می‌کنیم با کمترین مزاحمت برای شهروندان در روز انجام ‌شود.

 باب‌المراد با بیان این‌که به طور متوسط ماهانه 2.5 میلیارد تومان برای خرید قیر برای آسفالت خیابان‌های اهواز هزینه می‌شود، افزود: تا فروردین 92 برای روکش آسفالت 21 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است و از فروردین تا کنون نیز کارهای بسیاری در زمینه انجام شده و حدود 10 میلیارد تومان هزینه شده و کار روکش آسفالت و لکه‌گیری تا پایان اصلاح و ترمیم سطوح آسفالتی سطح شهر ادامه دارد.  وی اظهار کرد: با آغاز کار شورای شهر نیز بسیار امیدواریم که کارها در همه حوزه‌ها با شتابی بیش از گذشته ادامه پیدا کند و بتوانیم نیازهای اولیه مردم را برطرف سازیم.

 

 

چرا با هر بارندگی در خیابان‌های اهواز آب راه می‌افتد؟
اجتماعی  11:35:
16 1392/06/27

 

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: گرفتگی فاضلاب در شهر علل مختلفی دارد که شکستگی خطوط و ریزش و همچنین رسوب از جمله این عوامل هستند.

 علی‌رضا عالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ  اظهار کرد: با توجه به آب و هوایی در اهواز که داریم، بیشترین میزان بارندگی در این شهر در سال گذشته 210 میلی‌متر گزارش شد و با این شرایط نباید هیچ‌گونه گرفتگی فاضلاب در روزهای بارندگی داشته باشیم.

 وی افزود: با این‌که تامین دستگاه‌های لایروبی جزو وظایف شهرداری نیست ولی بنا به احساس مسئولیتی که کردیم، وارد این بخش از کار شدیم و 4 دستگاه لایروبی خریداری کردیم. عالی‌پور ادامه داد: در اهواز یک‌سوم شبکه فاضلاب فرسوده و یک‌سوم شهر نیز فاقد شبکه فاضلاب است.  وی تصریح کرد: می‌پذیریم که این دو مورد از علل بروز این مشکلات است ولی افزایش ساخت و ساز عمودی را به لحاظ فنی نمی‌توان از علل گرفتگی فاضلاب دانست.

 معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: علت اصلی این مشکلات عدم نگهداری، عدم سرویس و مراقبت از شبکه فاضلاب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد