سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار ورزشی برای خوزستان

 

خوزستان با قرار گرفتن در جایگاه سوم رقابت های قهرمانی وزنه برداری جوانان کشور به کار خود در این مسابقات پایان داد.

 محمدزمان مهمدی، رییس هیات وزنه برداری استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان اظهار کرد: این پیکارها از 24 تا 26 شهریورماه با حضور 217 ورزشکار از 24 استان به میزبانی قم برگزار شد که خوزستان پس از تیم های فارس و اصفهان در مکان سوم ایستاد.

 وی بیان کرد: در این رقابت ها ابراهیم ورناصری در وزن 77 کیلوگرم در حرکت دوضرب صاحب نشان طلا شد و در حرکت یک ضرب و مجموع به دو نشان برنز دست پیدا کرد. علی رضا کاظمی نژاد نیز در وزن 105+ کیلوگرم در حرکت یک ضرب طلا گرفت و در حرکت دوضرب و مجموع دو مدال نقره را ازآن خود کرد.

 رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: هم چنین وحید خدادادی در وزن 94 کیلوگرم در حرکت یک ضرب و دوضرب به دو نشان برنز رسید و ایوب موسوی در دسته 85 کیلوگرم در حرکت دوضرب به مدال برنز دست پیدا کرد.

 وی با بیان این که عملکرد وزنه برداران استان در این رقابت ها بد نبود، عنوان کرد: یک سال است که اداره کل ورزش و جوانان استان بودجه ای به ما نداده است و ما نتوانسته ایم اردویی برای وزنه برداران  برپا کنیم. با برگزاری اردو می توانستیم ورزشکاران را کنترل و عملکرد آن ها را ارزیابی کنیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد