سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شورای شهر اهواز

 

موج برکناری و استعفا در شهرداری اهواز
چندی پیش عالی پور معاون خدمات شهرداری اهواز در مراسم تودیع و معارفه ، از کتانباف دفاع کرد و در این بین به خاطر این دفاع گفته می شود برخی اعضا بر او شوریدند .

شوشان : معاون خدمات شهری شهرداری اهواز به دلیل آنچه خود فشارها و رویکرد شورای شهر اهواز می نامد استعفا کرد.

به گزارش شوشان ، چندی پیش عالی پور معاون خدمات شهرداری اهواز در مراسم تودیع و معارفه ، از کتانباف دفاع کرد و در این بین به خاطر این دفاع گفته می شود برخی اعضا بر او شوریدند .

در همین زمینه ، علیرضا عالیپور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در رابطه با دلایل استعفای خود اظهار کرد: دلیل استعفای من به رویکردهای شورا باز می‌گردد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه معاونت خدمات شهری سمتی بسیار پر مشغله پر دردسر و خطیر است نیاز به پشتوانه و انسجام کافی دارد که تشخیص من این است که انسجام، شیوه مدیریت و تدبیر در آینده نخواهد بود، بنابراین از هم‌اکنون فضا را خالی گذاشتم تا مدیریت بعدی بهترین گزینش را داشته باشد.

*شورای شهر فرصت را از من گرفت

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه سرپرست فعلی شهرداری اهواز از مدیران توانمند در استان است، تصریح کرد: من هیچ‌گونه مشکلی با وی ندارم و دوست داشتم، افتخار همکاری با صفری داشته باشم، اما متاسفانه عملکرد‌ها، رویه‌ها و روش‌های شورا این فرصت را از من گرفت.وی خاطرنشان کرد: در این مدت که در سمت معاونت خدمات شهری در حال انجام وظیفه بودم تنها مشکلات پیش‌رو را داشتم اما از هم‌اکنون به بعد باید حواسم به پشت سرم هم باشد، چراکه شورا روش دعوا محوری را برگزیده است و مطالبات و شیوه منطقی و حقیقی ندارد.

تنها حرفم مشورت برای انتخاب شهردار بود

عالیپور همچنین عنوان کرد: صبح امروز در جلسه معارفه توضیح دادم چه بهتر بود که از مدیران لایق و توانمندی که در شهرداری اهواز هستند در انتخاب شهردار مشاوره می‌گرفتید و از گزینه‌های انتخابی می‌خواستید برنامه‌های خود را ارائه دهند تا بتوانید با دید باز‌تر شهردار را انتخاب کنید که متاسفانه با عملکرد بد برخی از اعضا مواجه شدم.وی در رابطه با اعضای شورا گفت: این شورا از افراد نخبه و لایقی تشکیل شده است و من تک تک آن‌ها را می‌شناسم اما متاسفانه باید گفت برخی از آنان روش‌های اشتباه را برگزیده‌اند.

وی اضافه کرد: این افراد ابتدا باید تهدیدات و خطرات شهرداری را بشناسند و بعد روش درست را انتخاب کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد