سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بروجن اردونشین شد
ورزشی  13:39:32 1392/05/31

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از برگزاری یک اردوی 10 روزه در بروجن خبرداد.

 داریوش یزدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: از دو روز پیش وارد بروجن شده ایم و یک اردوی 10روزه را در آن جا سپری خواهیم کرد. هم اکنون در مرحله آماده سازی و فاز دوم تمرینات هستیم و امیدوارم برنامه ریزی هایی را که انجام داده ایم، عملی شوند و با  آمادگی کامل، 24 شهریورماه یک بازی تدارکاتی با پیکان تهران برگزار کنیم. در این اردوی 10روزه چند دیدار تدارکاتی نیز برگزار خواهیم کرد.

 وی در ادامه با اشاره به جذب محمد کوتی، بازیکن فصل گذشته تیم فولاد یزد بیان کرد: این بازیکن نیز در این اردو ما را همراهی می کند و همچنین قرار است با سه بازیکن دیگر که سابقه حضور در لیگ برتر را هم دارند، مذاکره کنیم که نتیجه آن طی یکی دو روز آینده مشخص می شود.

 یزدی در ادامه اظهار کرد: از بازیکنانی که تاکنون جذب کرده ایم راضی هستیم. تقریبا از لیستی که به باشگاه داده ایم، 50 درصد بازیکنان جذب شده اند. البته ما اولویت های دوم و سوم خود را هم به باشگاه اعلام کرده ایم. درمجموع توانسته ایم نفراتی را که کیفیت های مناسب را دارا و با شرایط ما هم خوانی دارند را جذب  کنیم. امیدوار هستم که توانایی بازیکنان جدید، به کیفیت کار که هدف اول ما در مسابقات لیگ یک است، کمک کند.

 وی در پایان گفت: برنامه ریزی هایی که داشته ایم، پله به پله خوب پیش می روند و تست هایی که گذاشته ایم خوب انجام می شوند. امیدواریم که کار به همین شکل ادامه پیدا کند و بتوانیم با آمادگی کامل در لیگ حضور پیدا کنیم.

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد