سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوش

 

نماینده مردم شوش در مجلس:

نمی گذارم شرکت کاغذ پارس هفت تپه به مزایده گذاشته شود  

 

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گرفت: از واگذاری شرکت کاغذپارس هفت تپه به بخش خصوصی جلوگیری می‌کنم.

سید راضی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار کرد: در راستای پیگیری‌های به عمل آمده شرکت کاغذسازی پارس جزء آن شرکت‌های نیست که بنا براصل 44 قانون اساسی واگذارشود چراکه این شرکت خصوصی و وابسته به شرکت آتیه دماوند است که زیر نظر بانک صنعت ومعدن قرار دارد.

وی افزود: به دلیل زیان دهی بالای این شرکت، بانک صنعت و معدن تصمیم به فروش آن گرفته است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورشکستگی شرکت قند شوش بیان کرد: شرکت کاغذ پارس اکنون درحال سوددهی است و نباید واگذار شود، درست است متضرر شده و زیان انباشته دارد اما با تجربه تلخی که از ورشکسته‌شدن شرکت قند شهرستان شوش داریم، قصد نداریم شرکت کاغذپارس نیز به سرنوشت دچار شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از به مزایده گذاشتن شرکت کاغذپارس افزود: تاکنون با معاون اول رئیس جمهور، وزیرصنعت ومعدن و مدیرعامل بانک صنعت ومعدن به صورت تلفنی هماهنگی لازم را به عمل آوردیم تا از به مزایده گذاشتن شرکت کاغذپارس جلوگیری شود.

نوری گفت: قرار است درباره این مسئله با مسئولان مربوطه جلسه‌ای داشته باشیم تا به نتیجه مطلوب برسیم و این مشکل را حل کنیم.

وی تصریح کرد: در صحبت‌هایی که با مسئولان بانک صنعت و معدن و مدیرعامل شرکت کاغذپارس داشتیم، قرار بر این شد که این مسئله را به طور جدی پیگیری کنند لذا ما همچنان منتظر پاسخ آن‌ها هستیم.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک خود با مدیرعامل شرکت و مسئولان مربوطه در دوم شهریورماه امسال خبر داد و اظهار کرد: امید است بتوانیم تدابیری بیاندیشیم تا از واگذاری این شرکت جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه اخراج کارکنان، از اختیارات شرکت بوده و از اختیارات ما خارج است اما  در باره جلوگیری از اخراج و ادامه کار کارکنان و کارگران این شرکت قول مساعد گرفته‌ایم و موضوع مزایده را به صورت کتبی به دادستان عمومی کل استان خوزستان و شوراهای نظارتی استان ارجاع داده‌ایم تا جلوی مزایده گرفته شود.

نوری خطاب به کارکنان شرکت کاغذپارس گفت: پیام من به کارکنان شرکت کاغذپارس این است که همچنان به فعالیت خود در خط تولید ادامه دهند و از این مسئله احساس ناامیدی ویأس نکنند.

وی اضافه کرد: به کارکنان و کارگران این شرکت نوید می‌دهیم که ما درتلاشیم تا با امید و‌ یاری خداوند بتوانیم جلوی مزایده و واگذاری شرکت را به بخش خصوصی بگیریم.

شرکت کاغذسازی پارس در 13 آذر ماه 1346 درشهرهفت تپه راه اندازی شد. این شرکت سهامی تنها واحد تولیدکننده کاغذ چاپ و تحریر از باگاس (تفاله نیشکر) در ایران است که حدود 700 نفر پرسنل دارد.

این کارخانه در 15 کیلومتری شهرستان شوش و 100 کیلومتری شمال اهواز قرار دارد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد