سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان

 

خبرگزاری فارس: خوزستان عقب ماندگی‌های بسیار مزمنی دارد/تغییر مدیران طبیعی است 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله سید ابوالحسن حسن‌زاده در مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم که بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان عالی استان خوزستان در تالار اجتماعات سردار شهید علی هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: زنده کردن شعارهای انقلاب اسلامی و حرکت در این مسیر، یکی از خصوصیات بارز دولت‌های نهم و دهم بوده است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت دهم گفت: ایشان دو نکته را در این دیدار بیان کردند که نشاط و نبود خستگی در خدمت‌رسانی به مردم یکی از آن‌ها است.

این استاد حوزه علمیه اهواز، زنده کردن شعارهای انقلاب اسلامی را یکی دیگر از خصوصیات بارز دولت‌های نهم و دهم عنوان کرد و افزود: این مسئله نیز در دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای با اعضای هیئت دولت دهم اشاره شد.

وی در ادامه به مدیریت با ثبات استان خوزستان در طی 6 سال گذشته اشاره کرد و خدمات سید جعفر حجازی استاندار خوزستان در طی مسئولیت خود را مورد تقدیر قرار داد.

امام جمعه موقت اهواز، رفع عقب ماندگی‌های استان خوزستان را نیازمند توجه بیشتر بیان کرد و ادامه داد: دولت‌های نهم و دهم به استان خوزستان نگاه ویژه‌ای داشته‌اند و خدمات بسیاری در این استان انجام داده‌اند.

وی در ادامه به روی کار آمدن دولت یازدهم اشاره کرد و ضمن تبریک به حجت الاسلام حسن روحانی خاطرنشان ساخت: در استان خوزستان عقب ماندگی‌های بسیار مزمنی وجود دارد که رفع آن نیازمند توجه ویژه دولت است.

حسن‌زاده با اشاره به روایاتی از ائمه اطهار (ع) تصریح کرد: همه باید اصول مدیریتی خود را از احادیث حضرات معصومین (ع) استخراج کنیم.

به گفته وی، وقتی دولت جدید و رئیس جمهور جدید روی کار می‌آیند تغییرات در بین مدیران یک امر طبیعی محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت اهواز، در ادامه به حادثه سقوط مینی بوس در دریاچه سد کارون 3 اشاره کرد و یادآور شد: این حادثه غم بار در سطح ملی نیز منعکس شد که در آن تعدادی از هم استانی‌های عزیزمان جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این حادثه نیاز به تحقیق بیشتر دارد تاکید کرد: نباید این طور باشد که اعلام شود دو نفر دستگیر شده‌اند و چند نفر دیگر مقصر هستند و کار به پایان برسد زیرا با این اقدامات مشکل مردم حل نخواهد شد.

حسن‌زاده متذکر شد: طرح‌های ملی بزرگی همچون سدهای استان اجرا می‌شود که متاسفانه پس از راه اندازی این پروژه‌ها، به مسائل دیگر از جمله ساخت راه‌های تخریب شده توجهی نمی‌شود که نتیجه این سهل انگاری‌ها آن چیزی است که در ایذه شاهد آن بوده‌ایم.

امام جمعه موقت اهواز:
خوزستان عقب ماندگی‌های بسیار مزمنی دارد/تغییر مدیران طبیعی است
 

امام جمعه موقت اهواز گفت: در استان خوزستان عقب ماندگی‌های بسیار مزمنی وجود دارد که رفع آن نیازمند توجه ویژه دولت یازدهم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد