سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سپاه پاسداران خوزستان

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:
ایران اسلامی بهترین دوران را از نظر امنیتی و دفاعی می‌گذراند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در حال حاضر از نظر امنیتی و دفاعی در بهترین دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم.

خبرگزاری فارس: ایران اسلامی بهترین دوران را از نظر امنیتی و دفاعی می‌گذراند 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور در مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم که ظهر امروز با حضور مسئولان عالی استان خوزستان در تالار اجتماعات سردار شهید علی هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: از نظر امنیتی و دفاعی بهترین دوران را پس از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرانیم.

وی افزود: آن‌ها که به منافع ملی کشور ایران اعتقاد دارند باید ایثارگرانه وارد عرصه شوند و نظام اسلامی را یاری رسانند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه نظام اسلامی توانسته در راستای منافع ملی مردم را به صحنه بیاورد اضافه کرد: منافع ملی کشور جمهوری اسلامی ایران جای مسامحه نیست.

وی، کمک گرفتن نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس از مردم را یکی از نمونه‌های بارز حضور ملت ایران برای دفاع از منافع ملی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: آمریکایی‌ها در اقدامات خود علیه جمهوری اسلامی ایران وارد موارد سخت از جمله جنگ نظامی نمی‌شوند زیرا 34 سال گذشته را تجربه کرده‌اند و می‌دانند که ما از منافع ملی خود کوتاه نمی‌آییم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی ایران منافع فراملی خود را نیز فراموش نکرده است تصریح کرد: یکی از این منافع حمایت از ملت مظلوم فلسطین است که سال‌های سال آن را پیگیری می‌کند و در مواضع خود نیز کوتاه نیامده است.

وی در ادامه به پایان کار دولت‌های نهم و دهم اشاره کرد و گفت: این دو دولت عرصه خدمت‌گذاری به ملت شریف ایران اسلامی بوده است.

شاهوارپور در پایان، اوج اقدامات انجام شده و خدمات رسانی پس از انقلاب اسلامی را در دولت‌های نهم و دهم بیان کرد و یادآور شد: از نظر توسعه عمرانی کارهای بسیار بزرگی در کشور صورت گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد