سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان

 

استاندار خوزستان:
خودباوری در استان خوزستان ضعیف است 
 

استاندار خوزستان خودباوری در این استان را ضعیف توصیف کرد و افزود: باید با اتکا با جوانان، مردم و کارآفرینان این خودباوری را تقویت کنیم.

خبرگزاری فارس: خودباوری در استان خوزستان ضعیف است 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم اظهار کرد: خودباوری در استان خوزستان ضعیف است که باید مدیران دولتی با تکیه بر توان جوانان، مردم و کارآفرینان این خودباوری را تقویت کنند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌ها و نهادهای دولتی باید به جوانان خوزستان این فرصت را دهند تا استعدادهای نهفته در درون خود را شکوفا کنند.

رئیس شورای اداری خوزستان کسب رتبه‌های بر‌تر در کنکور سراسری را یکی از نمونه‌های اعتماد به جوانان و نوجوانان خوزستان عنوان کرد و گفت: از نظر کسب رتبه‌های بر‌تر کنکور هم اکنون استان ما رتبه دوم کشور را دارد.

وی به رشد علمی استان خوزستان در سال‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: در گذشته در بین استان‌های کشور رتبه 27 را داشته‌ایم اما با کارهای انجام شده هم اکنون رتبه 12 را دارا هستیم.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان اظهار امیدواری کرد در سال‌های آینده خوزستان جزو رتبه‌های بر‌تر علمی کشور شود.

وی در ادامه با تبریک هفته دولت به همه کارکنان و مسئولان دولتی خاطرنشان کرد: همه باید توجه ویژه‌ای به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران داشته باشیم.

حجازی در ادامه برکت انجام کار را در ادامه دادن راه امام و شهدا عنوان کرد و افزود: همه ما باید در کارهای خود منویات رهبر معظم انقلاب را اجرا کنیم.

وی منویات ولی امر مسلمین جهان را چراغ راه مسئولان دانست و گفت: ایشان هشت آفت را به مسئولان گوشزد کرده‌اند که مغرور نشدن و توجه به خداوند از جمله آنهاست. 

 

 

 

فارس گزارش می‌دهد
حاشیه‌های تجلیل از خادمان ملت دولت‌های نهم و دهم در خوزستان 

مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم با حضور مسئولان عالی استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

خبرگزاری فارس: حاشیه‌های تجلیل از خادمان ملت دولت‌های نهم و دهم در خوزستان 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم امروز با حضور مسئولان عالی استان خوزستان انجام شد که دارای حاشیه‌هایی بود.

*این برنامه در سالن اجتماعات سردار شهید علی هاشمی استانداری خوزستان با حضور مسئولان عالی استان و فرمانداران شهرستان‌ها برگزار شد.

*مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم با آیاتی چند کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

*سید جعفر حجازی استاندار خوزستان دقایقی قبل از شروع مراسم، وارد سالن اجتماعات سردار شهید علی هاشمی محل برگزاری تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم شد.

*لحظاتی پس از پیوستن استاندار خوزستان به جمع مدیران ادارات و ارگان‌های استان، مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم آغاز شد.

*در مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم، مسئولان ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان نیز حضور داشتند.

*آیت الله سید ابوالحسن حسن‌زاده امام جمعه موقت اهواز دقایقی پس از آغاز مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم به محل برگزاری مراسم آمد.

*وی نخستین کسی بود که پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران پشت تریبون رفت و در جمع مسئولان ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان به سخنرانی پرداخت.

*امام جمعه موقت اهواز سخنان خود در مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم را با قرائت احادیثی از ائمه معصومین (ع) در مورد خدمت رسانی به مردم آغاز کرد.

*حسن‌زاده در ادامه به حادثه سقوط مینی بوس در دریاچه سد کارون 3 اشاره کرد و یادآور شد: نباید این طور باشد که اعلام شود دو نفر دستگیر شده‌اند چند نفر دیگر مقصر هستند و کار به پایان برسد زیرا با این اقدامات مشکل مردم حل نخواهد شد.

*وی در سخنان خود از در مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم سید جعفر حجازی استاندار خوزستان تقدیر کرد.

*در این آیین از مدیران کل ادارات و ارگان‌های دولتی و افراد بر‌تر ادارات کل معرفی و لوح تقدیر و هدایایی دریافت کردند.

*از نکات جالب توجه مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم، تقدیر از جمشید بندری بخشدار دهدز بود که چندی پیش مینی بوسی حامل چند زن و کودک در حوزه تحت مسئولیت وی به درون سد کارون 3 سقوط کرد و 12 تن بیگناه جان خود را از دست دادند.

*همچنین قدرت الله حمزه فرماندار ایذه نیز به عنوان دومین فرماندار در مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم مورد تقدیر قرار گرفت.

*سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان نیز در ابتدای سخنان خود از حاضران در جلسه خواست برای شادی روح شهدا به ویژه شهدای دولت شهید رجایی و شهید باهنر صلوات ختم کنند.

*با وجود تعطیلی مجلس شورای اسلامی، هیچ یک از نمایندگان مردم خوزستان در خانه ملت در شورای اداری امروز حضور نداشتند.

*سید جعفر حجازی استاندار خوزستان نیز که یکی از سخنرانان مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم بود خودباوری در این استان را ضعیف توصیف کرد و افزود: مدیران دستگاه‌ها و نهادهای دولتی باید به جوانان خوزستان این فرصت را دهند تا استعدادهای نهفته در درون خود را شکوفا کنند.

*با اینکه استاندار خوزستان در سخنان خود به میدان دادن به جوانان تاکید داشت اما در مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم از جوانان تجلیل نشد.

*از نکات جالب توجه و قابل ذکر مراسم تجلیل از خادمان مردم در دولت‌های نهم و دهم این است اکثر مدیرانی که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند دارای سن بالایی بودند که نشان از نبودن جوانان نسل سومی در راس کار‌ها حکایت داشت.

*در این مراسم سید جعفر حجازی استاندار خوزستان، از حجت الاسلام محمود محمدزاده مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان خوزستان به صورت ویژه تقدیر کرد.

*در پایان نیز مدیران کل ادارات و ارگان‌های دولتی هدایا و لوح‌های تقدیر خود و کارکنان بر‌تر را دریافت کردند.

*برخی مدیران کل بعد از گرفتن هدایا و لوح تقدیر خود سالن محل برگزاری جلسه را ترک می‌کردند به طوری که مجری برنامه به خاطر خالی شدن سالن از خواندن اسامی برخی از افرادی که قرار بود تقدیر شوند صرف نظر کرد و برنامه را پایان داد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد