سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر نگران کننده

 

 

جودوکاری ملی‌پوشی که در مقابل حریف اسرائیلی بازی نکرد
استقبال سرد مسئولان/ با میل قلبی خودم حاضر به مبارزه نشدم 

جودوکار نوجوان ملی‌پوشی خوزستانی که در مقابل حریف رژیم صهیونیستی حاضر به رقابت نشد گفت: با آنچه که انتظار داشتم، استقبال مسئولان از من در هنگام بازگشت به ایران خوب نبود.

خبرگزاری فارس: استقبال سرد مسئولان/ با میل قلبی خودم حاضر به مبارزه نشدم

محمد رشنو‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: هدف من از ظاهر نشدن در مقابل حریف رژیم صهیونیستی، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام به رسمیت نشناختن آن‌ها بود.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از ورزشکاران ایرانی حاضر به مسابقه در برابر نمایندگان رژیم صهیونیستی نیستند عنوان کرد: این رژیم ظلم‌های بسیاری به مردم فلسطین کرده و باعث ایجاد فتنه‌های بسیاری در جهان اسلام است.

جودو کار نوجوان خوزستانی عضو تیم ملی ادامه داد: در دوره اول رقابت‌های قهرمانی جودو نوجوانان جهان قرعه استراحت به من خورد و در دور دوم حریفم یک اسرائیلی بود که با میل قلبی خودم حاضر به مبارزه نشدم.

این ورزشکار اضافه کرد: درست است که من این کار را از روی اختیار انجام دادم، اما از مسئولان انتظار داشتم که در هنگام ورودم به ایران از من استقبال خوبی داشته باشند؛ اما متاسفانه با وجود آنچه که فکر می‌کردم استقبال خوبی از من نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد رشنو‌نژاد در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که در میامی آمریکا برگزار شد در دور اول استراحت کرد و در دور دوم حاضر به مبارزه با نماینده رژیم صهیونیستی نشد و از دور مسابقات حذف شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد