سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد
کسب مقام اول آموزش و پرورش خوزستان در برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه اول در برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد شد.

خبرگزاری فارس: کسب مقام اول آموزش و پرورش خوزستان در برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رحمان فلاحی در جلسه شورای آموزش و پرورش که ظهر امروز در استانداری خوزستان تشکیل شد، اظهار کرد: پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جاری در حالی برگزار می‌شود که آموزش و پرورش خوزستان موفقیت‌هایی را در فاصله دو جلسه کسب کرده است.

وی برخی از موفقیت‌ها را این گونه بیان کرد: کسب رتبه اول کشوری در سی و یکمین مسابقات قرآن که در مشهد برگزار شد، به دست آوردن رتبه اول در مسابقات آنلاین قرآن و همچنین معلم خوزستانی موفق به کسب رتبه بر‌تر کشور در روش‌های یاددهی و یادگیری تاریخ شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از مقام اول آموزش و پرورش استان در برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد خبر داد و گفت: این رتبه برای دومین سال متوالی به خوزستان تعلق گرفت و اهتمام و توجه ویژه آموزش و پرورش استان را به سلامت دانش آموزان نشان می‌دهد.

وی به اجرای طرح ملی دادرس با همکاری هلال احمر اشاره کرد و تصریح کرد: دو گروه 14 نفره از دانش‌آموزان خوزستانی به مرحله کشوری این طرح که در آن آموزش‌های امداد و نجات به دانش‌آموزان داده می‌شود راه یافتند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین وظایف خانواده‌هاست، اظهار کرد: 400 پایگاه تابستانه جهت اوقات فراغت دانش‌آموزان و پوشش برنامه‌ای به میزان 300 هزار نفرروز دانش‌آموز در سطح آموزش و پرورش خوزستان تشکیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از افتتاح اولین سالن تخصصی تیراندازی خبر داد و عنوان کرد: این سالن تیراندازی ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان است که به نام شهید حسن ذرتی‌پور مزین شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد