سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش یک مصاحبه

 

عضو شورای شهر اهواز در گفت‌وگو با فارس:
مسائل گذشته چماقی بر سر شورای جدید نشود 

عضو شورای شهر اهواز از همه خواست مسائل به وجود آمده در شوراهای قبلی شهر اهواز را چماقی بر سر شورای جدید نکنند.

خبرگزاری فارس: مسائل گذشته چماقی بر سر شورای جدید نشود 

حجت‌الاسلام قربانعلی سعادت‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از همه می‌خواهم مسائل به وجود آمده در شوراهای قبلی شهر اهواز را چماقی بر سر شورای جدید نکنند و اجازه دهند شورای اسلامی شهر اهداف خود را ادامه دهد.

*ضرورت ارتباط شورای اسلامی شهر با نخبگان

وی در ادامه به بیان برخی از عوامل پیشرفت شورا در شهر اهواز پرداخت و گفت: هر اندازه که رابطه شورای اسلامی شهر با نخبگان بیشتر باشد فعالیت شورا بهتر خواهد بود و اگر این رابطه نباشد شورا به سمت و سوی دیگری خواهد رفت.

این منتخب مردم اهواز در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: قطع ارتباط با نخبگان شهر و استان یعنی پررنگ شدن فعالیت‌های سیاسی، حزبی و قومی در شورا، که در این صورت شورای اسلامی شهر نمی‌تواند کاری انجام دهد.

به گفته سعادت‌نیا، اگر اصل ارتباط متقابل با نخبگان در شورای اسلامی شهر رعایت شود و از نظرات و دیدگاه‌های آنان بهره‌مند شویم در کار خود موفق خواهیم شد. 

*شورایی معقول‌تر و وزین‌تر از گذشته

وی در ادامه به بیان درخواست‌های مردم از شورای شهر پرداخت و گفت: مردم عزیز انتظار دارند که شورای جدید معقول‌تر و وزین‌تر از دوره‌های قبل عمل کند که خود اعضای محترم شورا نیز، این را در شعارهای انتخاباتی خود آورده‌اند.

سعادت‌نیا در ادامه تصریح کرد: در انتخابات 24 خرداد که اعضای شوراهای اسلامی از سوی مردم انتخاب شدند خود نامزد‌ها به ویژه منتخبین، مردم شریف اهواز را به سمت و سویی هدایت کردند که انتخابشان مطلوب‌تر از گذشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: الحمدالله کسانی که از سوی مردم برای حضور در دوره چهارم شورای اسلامی شهر اهواز انتخاب شدند دارای پیشینه خوبی در زمینه‌های مختلف هستند که این جای بسی خوشحالی است. 

*حضور همه اقشار، گروه‌ها و قومیت‌ها

وی در ادامه گفت: اعضای شورای شهر اهواز دارای توانمندی‌های خوبی هستند که تقریبا از همه اقشار، گروه‌ها و قومیت‌ها در آن وجود دارد و حاکمیت هیچ گروه، قوم و حزبی، در آن مطلق نیست.

این روحانی خوزستانی اضافه کرد: با توانمندی‌های که در اعضای شورای شهر اهواز است باید ظرفیت‌هایی برای خدمت رسانی به مردم ایجاد شود زیرا شهروندان از این شورا انتظارات بیشتری دارند.

وی در ادامه با بیان برخی از وظایف نخبگان اهواز گفت: یکی از کارهایی که باید نخبگان انجام دهند عقلانی کردن مطالبات مردمی است.

*نقش اصحاب رسانه و مطبوعات

به گفته سعادت‌نیا، اصحاب رسانه و مطبوعات نیز در ساماندهی و معقول کردن درخواست‌ها و انتظارات مردم از چهارمین شورای اسلامی شهر اهواز نقشی اساسی دارند. 

منتخب مردم اهواز در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر، متذکر شد: نباید مسائل به وجود آمده در شوراهای قبلی را چماقی بر سر شورای جدید کنیم. 

وی اظهار کرد: باید به اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز این فرصت را بدهیم که کار‌ها و برنامه‌هایش را انجام دهند تا خدمت رسانی به مردم آسان و روان شود. 

*گسترده‌ترین نهاد خدمات دهی

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه شهرداری یک مرز تشکیلاتی خدمت رسانی به مردم شریف است افزود: شهرداری گسترده‌ترین نهاد خدمات دهی به شهروندان در شهر‌ها است. 

وی شهرداری را مهمترین نهاد خدمت رسان به مردم اهواز بیان کرد و گفت: فراز و نشیب‌هایی که در گذشته به وجود آمد، مشکلاتی را در شهر به وجود آورده که امیدواریم شورای جدید با قوت کار خود را آغاز کند و خدمات خوبی ارائه دهد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد